واگذاری کارخانه خانه‌سازی همدان لغو شده و مانعی برای فعالیت ندارد

سادس/همدان نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: با لغو واگذاری، هیچ مانعی برای ادامه فعالیت کارخانه خانه سازی همدان وجود ندارد.

علی نیکزاد عصر پنج‌شنبه ۲۱ اسفندماه در حاشیه سفر نیم روزی خود به همدان در بازدید از کارخانه خانه سازی همدان که با قیمتی کمتر از ارزش واقعی به بخش خصوصی واگذار شده بود اما با مداخله حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و بررسی دیوان محاسبات واگذاری آن منتفی شد، اظهار کرد: ادامه فعالیت این کارخانه هیچ مانعی ندارد و از فردا می‌تواند کار خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: این کارخانه متعلق به قسمت سازمان ملی زمین و مسکن وزارت مشکن و شهرسازی است و در جهت صنعتی سازی، توسعه و حمایت از ساختمان این کارخانه ها تأسیس شده‌اند.

نیکزاد با بیان اینکه کارخانه همدان، بسیار ارزشمند است و وسعت زیادی دارد، واگذاری آن لغو شده و مانعی برای فعالیت ندارد، مطرح کرد: این مجموعه احیا شده و بی‌شک از قطب تولید قطعات پیش ساخته کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی یک کار انقلابی در حوزه مسکن انجام داده است، خاطرنشان کرد: ۳۶۰ هزار میلیارد برای تولید مسکن و تسهیلات در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده‌است، تصمیم داریم زمین را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنیم و با تسهیلات ساخت، در اختیار افراد واجد شرایط قرار دهیم.

نیکزاد با بیان اینکه عزم دولت اگر راسخ باشد، برای تولید ساختمان ریل گذاری خوبی در قانون بودجه و جهش مسکن انجام شده است، اظهار کرد: توصیه می‌کنیم تولید مسکن در حجم میلیونی را آغاز کنند و این صحبت‌ها که سال‌ پایانی دولت است، نباید مانع انجام این کار شود.
  
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت خانه، ۱۳۶ رشته را فعال می‌کند و ارزبری نیاز ندارد چراکه همه وسایل مورد نیاز در کشور تولید می‌شود.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *