گلایه کارگران به قالیباف نسبت به حقوق عقب مانده ۸ ماهه خود

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان دومین روز نظارت میدانی خود از پروژه کریدور شمال غرب به جنوب غرب بازدید به عمل آورد و با پیمانکار و کارگران این پروژه از نزدیک به گفت وگو پرداخت.

به گزارش سادس، محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفندماه) در دومین روز نظارت میدانی خود از استان کردستان با حضور در جاده سنندج- کامیاران از پروژه آزادراه میاندوآب – کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

این پروژه دارای ۹ قطعه است که رئیس مجلس از قطعه هشتم آن بازدید به عمل آورد.

قطعه ۸ کریدور شمال غرب به جنوب غرب ۳ سال پیش کلنگ خورده و حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این قطعه در مسیر سنندج به کامیاران واقع شده و یکی از مشکلات عمده آن وجود معارضین در مسیر پروژه است.

۳۲۰ کیلومتر از این پروژه در استان کردستان واقع شده و مشکل اصلی آن براساس گفته پیمانکار پروژه نبود اعتبار است.

در حاشیه بازدید رئیس مجلس از این پروژه یکی از نگهبانان پروژه که حدود ۸ ماه حقوق دریافت نکرده بود به رئیس مجلس مراجعه و از نحوه پرداخت حقوق خود گلایه کرد. قالیباف بلافاصله پس از شنیدن دردِ دل او، پیمانکار پروژه را فراخواند و  علت عدم پرداخت حقوق و مزایا به نگهبانان را جویا شد. نهایتا مقرر شد حقوق عقب مانده نگهبانان و کارگران که بیش از ۲۰ نفر بودند در اسرع وقت پرداخت شود.

همچنین یکی از باغداران که زمین او در مسیر پروژه میاندوآب به کرمانشاه واقع شده است، نسبت به قیمت تعیین شده برای خرید زمین گلایه کرد.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *