اطلاع‌رسانی مبهم فدراسیون فوتبال از اولین تصمیم هیات رئیسه

اطلاع‌رسانی مبهم فدراسیون فوتبال از اولین تصمیم هیات رئیسه

فدراسیون فوتبال در حالی از انتخاب یک عضو هیات رئیسه به عنوان رئیس کمیته امور استان‌ها خبر داده که اعضای هیات رئیسه وجود چنین مصوبه‌ای را رد کردند.

به گزارش سادس، تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال از روزهای گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و دوشنبه نخستین جلسه هیات رئیسه جدید این فدراسیون برگزار شد. در این جلسه که بیشتر به تودیع و معارفه اعضای قدیم و جدید اختصاص داشت، صحبتی در ارتباط با کمیته‌های تخصصی این فدراسیون انجام نشد. با این حال بعد از اتمام جلسه، اخباری مبنی بر ریاست طهمورث حیدری بر کمیته امور استان‌ها مطرح شد.

صبح دیروز (سه‌شنبه) فدراسیون فوتبال در خبری از انتخاب طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته امور استان‌ها خبر داد و آن را مطابق تصویب هیات رئیسه دانست: «پس از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری رئیس هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری که به نمایندگی از هیات‌های استان‌ها در هیات رئیسه حضور دارد، به عنوان رئیس کمیته امور استان‌ها منصوب شد. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال حیدری را به عنوان رئیس کمیته امور استانها معرفی کرد.»

در واکنش به این موضوع، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کردند که هیچ گونه مصوبه‌ای در جلسه اخیر وجود نداشته و شاید حیدری به عنوان سرپرست کمیته امور استان‌ها تعیین شده که در این صورت طبق اساسنامه تا سه ماه قادر به فعالیت است اما برای افزایش مدت زمان مدیریت خود، نیازمند مصوبه قطعی از سوی هیات رئیسه خواهد بود.

اعضا می‌گویند عزیزی خادم در این جلسه از طهمورث حیدری به عنوان گزینه خود برای ریاست کمیته امور استان‌ها یاد کرد اما برای تصویب چنین موضوعی رای گیری انجام نشد و طبیعتا مصوبه‌ای هم صادر نشده است که فدراسیون فوتبال چنین چیزی را مطابق مصوبه هیات رئیسه بداند.

یکی از اعضای هسات رئیسه فدراسیون فوتبال به سادس گفت: “عزیزی‌خادم در جلسه، حیدری را به عنوان رئیس کمیته استان‌ها معرفی کرد اما درباره این مساله رای‌گیری نشد. اگر رای‌گیری انجام می‌شد به احتمال قوی همه موافقت خود را اعلام می‌کردند اما رای‌گیری نشد.”

طهمورث حیدری نیز در واکنش به این موضوع گفت: “عزیزی خادم این موضوع را در جلسه مطرح کرد اما به علت حضور نداشتن مهدی محمدنبی به علت استعفا از سمت دبیرکلی، این موضوع با تاخیر انجام گرفت!”

اطلاع‌رسانی پر ابهام فدراسیون در بروز این ابهام بی‌تاثیر نیست. در خبر مذکور، از طهمورث حیدری به عنوان رئیس کمیته امور استان‌ها یاد شده که چنین چیزی مستلزم وجود مصوبه از سوی هیات رئیسه است اما آن‌ها چنین چیزی را تکذیب می‌کنند. از طرفی در خبر فدراسیون از معرفی حیدری توسط عزیزی خادم یاد شده که در این صورت حیدری باید سرپرست کمیته استان‌ها شود نه رئیس!

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *