چرندیات ⁧‫صهیونیست‌ها‬⁩ از روی استیصال و انزواست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که چرندیات ⁧‫صهیونیست‌ها‬⁩ از روی استیصال و انزوا در جهان است.

به گزارش سادس سید علی آقازاده در مطلبی در صفحه توییتر خود با هشتگ رژیم منحوس صهیونیست‬⁩ نوشت: «رژیم منحوس‌ ⁧‫صهیونیستی‬⁩ و بزرگترهای آنان نیز درحدی نبوده که جمهوری‌اسلامی را ⁧‫تهدید کنند‬⁩، ایران ‌اسلامی آمادگی پاسخگویی به هر ⁧‫تهدیدی‬⁩ در هر نقطه از دنیا را داشته و اینگونه چرندیات ⁧‫صهیونیست‌ها‬⁩ از روی استیصال و انزوا در سطح جهان است.»

به گزارش سادس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی “تحریم” و “تهدید نظامی” را تنها راه برای مقابله با اقدامات جمهوری اسلامی ایران دانست‌.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با Channel 13 News مدعی شد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند بر روی هیچ توافقی با ایران حساب باز کند.

وی تصریح کرد: ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که اگر تنها بر روی یک توافق حساب باز کنید، در اشتباه هستید. تنها چیزهایی که جلوی دست یافتن به سلاح هسته‌ای را می‌گیرند یا دستیابی به این سلاح‌ها را آهسته‌تر می‌کنند یا تهدیدهای نظامی معتبر و یا تحریم‌های سخت هستند.

انتهای پیام ‏

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *