عصر اندیشه نوروزی در گفتگوی اختصاصی با سکان‌دار دیپلماسی

گفت‌وگوی اختصاصی عصراندیشه با سکان‌دار دستگاه دیپلماسی را در شماره ۲۵ عصر اندیشه بخوانید.

به گزارش سادس مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه به سردبیری روح‌الامین سعیدی شماره ۲۵ خود را در آستانه تعطیلات نوروز روانه پیشخوان مطبوعات سراسر کشور خواهد کرد. گفتگوی تفصیلی با رئیس دستگاه دیپلماسی و همچنین رئیس سازمان انرژی اتمی از خواندنی‌ترین مطالب این شماره است و ظریف و صالحی هر دو به ذکر ناگفته‌هایی از سیاست خارجی ایران و مذاکرات هسته‌ای پرداخته‌اند.
در میان مصاحبه‌های خارجی عصر اندیشه نام جوزف نای و نوام چامسکی، دو اندیشمند برجسته آمریکایی درخشندگی دارد. عصر اندیشه این شماره چه در بخش بین‌الملل و چه در قالب یک پرونده مجزا بخش قابل توجهی از صفحات خود را به تحلیل و بررسی وضعیت چین و آینده آن در نظام جهانی اختصاص داده است. پرونده اقتصادی عصر اندیشه با عنوان «کلان‌تصویر اقتصاد ایران» نیز خواندنی به نظر می‌رسد و گفت‌وگوهای تفصیلی با چند اقتصاددان برجسته به وزن و اعتبار علمی آن افزوده است.
عصر اندیشه در بخش اجتماعی خود موضوع زیست دینی و تربیت فرزند در جوامع خارجی را مدنظر قرار داده و رویکردی زنانه به این موضوع در گفتگو با چند دانشجوی ایرانی ساکن کشورهای غربی داشته است. به همین مناسبت در بخش کتابسرای اندیشه نیز تمرکز بر معرفی کتب مربوط به تربیت فرزند بوده است. مجله در بخش هنری نیز موضوع سینمای سیاسی در ایران را دستمایه گفتگو با سینماگران کرده است.
شماره پایان سال عصر اندیشه در دو قالب مکتوب و مجازی طی روزهای آینده عرضه خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *