آنری: دوست دارم روزی در بارسلونا مربیگری کنم

آنری: دوست دارم روزی در بارسلونا مربیگری کنم

ستاره فرانسوی سابق آبی اناری ها به مربیگری در این تیم ابراز علاقه کرد با این حال تاکید کرد که در شرایط کنونی چنین شانسی را ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، تیری آنری اسطوره آرسنال به شمار می آید. او از سال 1999 تا 2007 در آرسنال بازی کرد و بعد از درخشش در این تیم راهی بارسلونا شد و تا سال 2010 هم در آبی اناری ها بازی کرد.

آنری از علاقه زیاد خود به آرسنال و بارسلونا سخن به میان آورد و اعتراف کرد که بسیار دوست دارد روزی هدایت این تیم ها را برعهده گیرد.

او گفت: من در شرایط کنونی در حال یادگیری هستم. فعلا تنها روی چیزهایی تمرکز دارم که توان انجام دادن آنها را دارم. اگر از من بپرسید که دوست دارم هدایت بارسلونا را برعهده گیرم قطعا خواهم گفت بله اما در این شرایط چنین امکانی وجود ندارد.

آنری ادامه داد: مربیگری در آرسنال را هم دوست دارم. ای کاش یک بار دیگر می توانستم با پیراهن این تیم به میدان روم اما می دانم که چنین امکانی وجود ندارد. من در مربیگری موفقیتی به دست نیاورده ام و به همین خاطر نمی توانم شانسی برای حضور روی نیمکت بارسلونا و آرسنال را داشته باشم.

نخستین تجربه آنری به عنوان مربی دستیاری مارتینس در تیم ملی بلژیک بود. او بعد از آن هدایت موناکو را برعهده گرفت که عملکرد ناامید کننده ای داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *