فاضلی:‌ بردیم چون مسئولان استان به سر تمرین آمدند

فاضلی:‌ بردیم چون مسئولان استان به سر تمرین آمدند

مربی شهر خودرو می‌گوید حضور مسئولان استان خراسان رضوی در تمرین این باعث شد روحیه بازیکنان بالا برود و در نهایت پیکان را شکست بدهند.

به گزارش سادس، وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پیکان اظهار کرد: این بازی کاملا تاکتیکی بود. ما روی تیم پیکان کار کرده بودیم و راه‌های رسیدن به گل را تمرین کرده بودیم و از همین راه‌ها هم به گل رسیدیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند و تلاش خوبی داشتند و با انگیزه و تمرکز وارد زمین شدند. علتش هم این بود که دیروز مسئولان استانی به تمرین ما آمدند. بالا رفتن شهر خودرو در جدول نیازمند یک خواستن استانی است. فقط بحث آقای رحمتی یا بازیکنان نیست. باید همه با هم متحد شویم تا شهر خودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم. از بازیکنان خوب‌مان تشکر می‌کنم. آرزو می‌کنم علی نعمتی بازیکن باتعصب ما زودتر خوب شود. از مسئولان استانی باز هم تشکر می‌کنم که سر تمرین حضور پیدا کردند. حضورشان برای ما قوت قلب بود.

او ادامه داد: مقداری تغییرات داشتیم و مقداری زمان می‌برد که به هارمونی برسیم. در بازی قبلی کمی شکل کار را تغییر دادیم و روی برنامه‌هایمان تاکید کردیم. این مساله زمان‌بر است. خدا را شکر نفرات جدید خیلی زود در تیم حل شدند. بایرامی گل زد و فلاحیان امروز بدون تمرین بازی کرد. یوسف وکیا هم با کمک پزشکان به این بازی رسید. این پایان کار ما در نقل‌وانتقالات نیست. برای قوی‌تر ظاهر شدن نیازمند این هستیم که بارنامه وارد نقل‌وانتقالات شویم. همه می‌دانیم در نیم‌فصل بازیکن جذب کردن سخت است ولی سعی‌مان را می‌کنیم باتوجه به شرایط تیم و بازار نفراتی را جذب کنیم تا در آخر فصل یک رتبه در شان شهر خودرو و استان خراسان رضوی داشته باشیم. 

فاضلی در خصوص لیست خروجی تیم هم توضیح داد: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکنان ندارد. اگر در روزهای آینده تصمیمی گرفته شود حتما رسانه‌ای می‌شود. باید ببینیم شرایط تیم به چه صورت پیش می‌رود. شهر خودرو نباید از این جریان ضربه‌ای بخورد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *