گل‌محمدی: بازی بی‌کیفیت و کم موقعیت بود/ دو تیم مستحق یک امتیاز بودند

گل‌محمدی: بازی بی‌کیفیت و کم موقعیت بود/ دو تیم مستحق یک امتیاز بودند

سرمربی پرسپولیس معتقد است تقابل تیمش با صنعت نفت آبادان به علت وزش باد و کیفیت پایین چمن ورزشگاه، جذاب و هیجان‌انگیز نبود.

به گزارش سادس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی بدون گل تیمش با صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که در این شهر خوب و زیبا هستیم. جا دارد از شهدای دفاع مقدس یاد کنیم. ان‌شاءالله که روحشان شاد باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره این بازی گفت: بازی جذابی نبود. به علت وزش باد و شرایط نامساعد چمن ورزشگاه، بازی چندان پرموقعیتی را شاهد نبودیم. در این قبیل بازی‌ها باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کنیم. دو تیم در کارهای دفاعی تمرکز خوبی داشتند و اشتباه تاثیرگذاری به وجود نیامد اما ضربات ایستگاهی خوبی گیرمان آمد که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بازی زیاد هیجان انگیز و پرموقعیتی را شاهد نبودیم و دو تیم با توجه به شرایط بازی، مستحق یک امتیاز بودند. در این شرایط خیلی مهم است که اشتباه نکنیم و خط دفاعی ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. از طرفی می‌توانستیم از ضربات ایستگاهی و تک موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم که این اتفاق هم نیافتاد و بازی در نهایت مساوی شد.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه کیفیت صنعت نفت چقدر روی ناکامی تیمش در گلزنی تاثیرگذار بود، اظهار کرد: نفت تیم باکیفتی است. مربی خوب و بازیکنان تکنیکی و خوبی دارد. فکر می‌کنم که شرایط زمین به حدی بد بود که دو تیم نتوانستند خوب بازی کنند. من با توجه به شرایط دو تیم بازی جذابی را انتظار داشتم اما زمین و باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت. با این شرایط اکثر بازی‌ها در اینجا مساوی تمام می‌شود. کلا بازی‌ها در این شرایط ورزشگاه، بی‌کیفیت می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *