نماینده سیرجان: مجلس و دولت نباید با شعار دادن از کنار گرانی‌ها عبور کنند

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای کنترل گرانی کالاهای اساسی خواستار تشکیل جلسه ای فوری برای بررسی راهکارها کنترل بازار شد.

به گزارش سادس، شهباز حسن پور بیگلری در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (شنبه) مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند که بنده در خصوص وضعیت معیشت مردم و گرانی ها غصه دار هستم، اظهار داشت: انتظار می رود کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضای اقتصادی دولت جلسه فوری برای بررسی وضعیت گرانی ها برگزار کنند.

وی در ادامه  بیان کرد: ۱۵ روز دیگر عید است و بعد از آن نیز ماه رمضان فرا می رسد. وضعیت گرانی ها بیداد می کند. برخی از کالاهای اساسی باید با قید فوریت از انبارها ترخیص شود و اگر نیازی است کالاهای اساسی از خارج وارد شود. نمی شود زمانی که رهبری از این وضعیت غصه دار هستند و فریاد مردم نیز برخاسته است، مجلس و دولت با شعار از کنار گرانی ها عبور کنند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: باید هرچه سریع تر تصمیم عاجل برای ساماندهی بازار و کنترل گرانی کالاهای اساسی مردم اتخاذ شود.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پی تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس قرار شد تا هرچه سریع کمیسیون اقتصادی با دولت جلسه ای برای بررسی راهکارهای موجود برای کنترل بازار برگزار کرده و گزارش آن را به مجلس و مقام معظم رهبری نیز ارائه کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *