حذف یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در یک بازی نزدیک/"عبادی پور" بهترین بازیکن اسکرا شد

حذف یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در یک بازی نزدیک/"عبادی پور" بهترین بازیکن اسکرا شد

 اسکرا بلخاتوف در بازی دوم در لیگ والیبال قهرمانان مقابل زنیت کازان شکست خورد.

به گزارش سادس، دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار شد که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه  به مصاف اسکرا بلخاتوف رفت. 

در بازی اول این دیدار تیم زنیت کازان در یک نمایش بسیار قوی موفق شد اسکرا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر۲۳، ۱۹ بر۲۵، ۲۵ بر۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع شاگردان آلکنو به اتمام رسید.

تقابل مجدد سرمربی جدید والیبال ایران که اکنون هدایت تیم زنیت کازان را برعهده دارد با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند، باعث جذابیت این رقابت شد. 

اسکرا در بازی دوم هم از این تیم قدرتمند روسی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتیجه های 22 بر25، 25 بر19، 25بر17، 13بر25 و 15 بر12 به نفع زنیت به پایان رسید. 

میلاد عبادی پور ملی پوش ایرانی که برای اسکرا بازی می کند همانند بازی اول عمکلرد بسیار خوبی داشت و موفق شد 10 امتیاز برای تیمش کسب کند تا بهترین بازیکن تیمش شود. همچنین دوسان پتکوویچ هم تیمی ملی پوش ایران 10 امتیاز برای اسکرا کسب کرد. 

میخاییلوف بازیکن زنیت با کسب 15 امتیاز ارزشمند ترین بازیکن زمین نام گرفت. 

میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش والیبال ایران در بازی اول موفق شده بود ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند و به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *