سطح کمی و کیفی لیگ برتر بیش از انتظار ما بود

سطح کمی و کیفی لیگ برتر بیش از انتظار ما بود

سادس/لرستان دبیر فدراسیون بوکس می‌گوید: سطح کمی و کیفی لیگ برتر بیش از انتظار ما بود.

حمیدرضا قبائی‌زاده در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به سادس گفت: کمیت لیگ که فوق‌العاده بود و کیفیت هم که تمام بوکسورهای ملی‌پوش و بهترین‌های ایران شرکت کرده‌اند و از نظر کیفی هم سطح بالا و در مجموع از هر لحاظ بیش از انتظار ما بود.

وی با یادآوری اینکه چند سالی در برگزاری لیگ وقفه داشتیم، افزود: در دهه هشتاد هم چند دوره لیگ را برگزار کردیم ولی یک وقفه حدود ۱۰ ساله افتاد که از سال قبل برنامه‌ریزی کردیم که امسال لیگ برتر برگزار شود اما هرچقدر ماندیم این ویروس منحوس کرونا دست از سر ما بردارد فایده‌ای نداشت و مجبور شدیم که با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی لیگ را برگزار کنیم.

قبائی‌زاده در خصوص قراردادهای بوکسورها گفت: باتوجه به صحبت بوکسورها، قراردادها خوب است هرچند شاید در شأن آنان نباشد و ارزششان بیشتر از اینهاست ولی همین که برای شب عید پولی دارند خودش نکته مثبتی است.

دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد: امیدوارم سال‌های آینده هم لیگ برتر برگزار شود و اگر شرایط فراهم باشد لیگ دسته‌های پایین‌تر را هم برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم که مثل سال ۹۷ لیگ زیرگروه را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم و تیم‌های برتر به سطح اول کشور راه یابند.

قبائی‌زاده گفت: از تمام کسانی که برای برگزاری لیگ برتر زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم این لیگ به پیشرفت بوکس کشورمان کمک کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *