لغو دوباره مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟

لغو دوباره مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟

سادس/خوزستان مجمع انتخابات رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان مجددا لغو شد تا این هیات همچنان با سرپرست اداره شود.

پس از گذشت حدود یک‌ سال از بلاتکلیفی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، قرار بود این مجمع امروز (۱۰ اسفندماه) برگزار شود اما برگزاری این مجمع که پیش از این نیز لغو شده بود، مجددا لغو شد تا این موضوع نگرانی علاقه مندان به این رشته را که مدت ها در انتظار تعیین تکلیف راس هیات هستند را دوچندان کند.

به گزارش سادس، مجمع انتخاب رئیس این هیات پیش از این نیز قرار بود، ۱۵ بهمن‌ماه با حضور ۹ کاندیدا در اهواز برگزار شود که به دلایل نامشخص لغو و به تاریخ ۱۰ اسفندماه موکول شد.

البته این بار، هیات شنا اعلام کرده است که به استناد نامه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس مرکز بهداشت خوزستان خطاب به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به دلیل وضعیت قرمز شهرستان اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان که مقرر بود مورخ ۹۹/۱۲/۱۰ راس ساعت ۱۱:۰۰ برگزار شود، لغو و تا خروج از وضعیت قرمز به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود موکول می‌گردد.

نکته قابل تامل این است که طی چند روز اخیر در حالی که اهواز با همین وضعیت قرمز کرونایی دست و پنجه نرم می کرد، مجامع انتخاب روسای هیات تکواندو و ژیمناستیک با حضور مسئولان این فدراسیون در شهر اهواز و با رعایت پروتکل ها برگزار شدند. بنابراین بهتر است اگر قانونی در راستای عدم برگزاری مجامع در شرایط قرمز استان ها و شهرها وجود دارد برای تمامی رشته ها باشد زیرا جان افراد رشته های مختلف فرقی با یکدیگر ندارند.

البته گفته می شود که مدت ها است، فدراسیون شنا و اداره کل ورزش و جوانان استان بر سر برگزاری این مجمع به دلایلی با هم اتفاق نظر ندارند و باید دید این مجمع واقعا به دلیل شرایط قرمز کرونا لغو شده یا پای اختلاف نظر فدراسیون و اداره کل ورزش استان در میان است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *