سیمئونه: در روزهای سختی به سر می بریم اما به بازیکنانم اعتماد دارم

سیمئونه: در روزهای سختی به سر می بریم اما به بازیکنانم اعتماد دارم

سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست مقابل چلسی اعلام کرد او و تیمش روزهای سختی را سپری می کنند اما به بازیکنانش اعتماد دارد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، اتلتیکومادرید سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مغلوب چلسی شد تا شرایط صعودش سخت شود. روخی بلانکو در حالی این بازی خانگی را واگذار کرد که حتی نتوانست یک شوت در چارچوب داشته باشد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: دو تیم موقعیت گل خیلی کمی داشتند و حریف از آن بهره برد. با این حال همه چیز برابر بود. ما از لحاظ دفاعی خوب عمل کردیم. دروازه‌بان ها مجبور نشدند مهار های زیادی داشته باشند. به بازی برگشت فکر می کنیم که سخت و دشوار خواهد بود مانند همه دیدارهای لیگ قهرمانان. باید به دنبال آرامش باشیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم. 

سرمربی اتلتیکومادرید درباره دفاعی بازی کردن تیمش اظهار کرد: ما پس از توپ گیری از طریق نظم و استعداد بازیکنان به دنبال خطرسازی بودیم. باید به کارمان ادامه دهیم‌ و بهتر شویم. سه هفته به بازی برگشت باقی مانده است. نمی توانم به آن بازی فکر کنم چون در این مدت باید بازی های زیادی انجام دهیم. برابر حریفی بازی کردیم که سرعت دارد و توانستیم آن را متوقف کنیم. این تیم مهاجمی همچون الیور ژیرو دارد و از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است. 

سرمربی آرژانتینی در مورد مشکل تیمش گفت: ما نتوانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم تا در خط حمله موقعیت سازی کنیم. روی این موضوع باید کار کنیم. یکشنبه بازی مهمی برابر ویارئال داریم. باید کار کنیم، کار کنیم و کار. به تیمی که دارم اعتماد دارم. اگر در ماه سپتامبر بودیم و به من می گفتند که شکست می خوریم و صدرنشین لالیگا هستیم آن را تایید می کردم. 

سیمئونه در ادامه اظهار کرد: بازی ها پس از سوت پایان تغییری نخواهند کرد. در واقع ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و تنها پس از توپ گیری و در اختیار گرفتن مالکیت توپ نتوانستیم موقعیت سازی کنیم. در روزهای سختی به سر می بریم و باید تلاش و تمرین بیشتری کنیم تا از آن عبور کنیم. بیشتر در کسب نتیجه لازم مشکل داریم تا نحوه بازی مان در زمین. چلسی در بازی برگشت برتری دارد اما من به تیم خود اعتماد دارم. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *