سپهوند: سطح برگزاری لیگ بوکس فوق‌العاده است/ قوانین دست و پا گیر لغو شوند!

سپهوند: سطح برگزاری لیگ بوکس فوق‌العاده است/ قوانین دست و پا گیر لغو شوند!

سرمربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس لرستان می‌گوید: سطح برگزاری رقابت‌های لیگ بوکس فوق العاده است، اما باید یکسری قوانین دست و پا گیر حذف شوند.

به گزارش سادس،‌ رقابت‌های لیگ برتر بوکس ایران پس از ۱۱ سال تعطیلی، از دیروز (دوشنبه) ۴ اسفند ۱۳۹۹ به میزبانی اراک آغاز شد و امروز دومین روز خود را پشت سر می‌گذارد. تیم پلیمر خلیج فارس (لرستان) یکی از اصلی‌ترین مدعیان این مسابقات است که توانست دومین پیروزی خود را نیز امروز کسب کند.

مرتضی سپهوند، سرمربی تیم پلیمر خلج فارس نیز درباره برگزاری این رقابت‌ها توضیح داد: بازی‌های لیگ مسابقات خوبی است و قطعا یکسری پدیده‌ها در آن شناسایی می‌شوند که هدف از لیگ همین است. این رقابت‌ها می‌تواند به تیم ملی ایران نیز کمک کند.

او افزود: امروز واقعا بوکس فوق‌العاده‌ای را از امید احمدی‌صفا، بوکسور سبک وزن خوب‌مان دیدیم که خیلی خوب کار کرد. در ۵۷ کیلو محمدرضا ابراهیمی هم برد خوبی را به دست آورد. دمیتری آسانو نیز می‌توانست در اوایل مسابقه کار را تمام کند، اما به او گفتیم که سه راند بازی کند و مبارزه یک‌ طرفه‌ای را برد. در ۶۹ کیلو هم خوب بودیم ولی در ۷۵ از بوکسور بومی و خوبی خود استفاده کردیم که با وجود یک عملکرد خوب بازنده اعلام شد.

سپهوند گفت: امروز از نفرات اصلی خود مثل شاهین موسوی استفاده نکردیم و در وزن ۹۱ و مثبت ۹۱ کیلو انتظارات ما توسط نفرات تیم برآورده نشد، اما در ۸۱ کیلوگرم حسین دانشور با اقتدار حریف را شکست داد.

او با بیان این که لیگ با شرایط خیلی خوبی در حال برگزاری است، در ادامه ضمن انتقاد از برخی قوانین گفت: متاسفانه یکسری قوانین دست‌ و پا گیر هست که کار را برای تیم‌ها سخت می‌کند. به دلیل این که تنها فهرست اولیه می‌توانند در مسابقات این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند، ما الان نمی‌توانیم دیگر بوکسور خارجی خود را در سنگین وزن به کار بگیریم. او به دلیل مشکلات ویزا نتوانست زودتر به ایران وارد شود و الان دیگر حق بازی ندارد. امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم پلیمر خلیج‌ فارس گفت: شخص بنده که مربی هستم از این بوکسور خارجی و مربی او خیلی چیزها یاد گرفتم. قطعا فردا دانیال شه‌بخش با بوکسور خارجی ما بازی خوبی خواهد داشت که کمک کننده است. ضمن این که باید از آقای قبایی‌زاده، دبیر فدراسیون تشکر کنم که واقعا انرژی می‌گذارد و خیلی فوق‌العاده فعالیت می‌کند.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری رقابت‌ها نیز گفت: واقعا همه چیز فوق‌العاده است. به عنوان مثال ما مربیان حتما باید در کنار رینگ ماسک بزنیم و از نظر رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، همه چیز در سطح قابل قبولی است. می‌توان گفت با این شرایط تا پایان مسابقات مشکلی از نظر کرونا پیش نمی‌آید.

سپهوند در مورد مسابقه سوم شاگردانش در لیگ نیز گفت: ما فردا با تیم خوزستان دیدار می‌کنیم که یکی از تیم‌های قوی است. امروز فهرست نفرات را اعلام می‌کنیم و فردا هم برای وزن کشی آماده خواهیم بود. جا دارد یک تشکر هم از مسوولان ورزش استان مرکزی و شهرستان اراک کنم که خیلی خوب در کنار فدراسیون کارها را نجام می‌دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *