ماموريت‌هاي ناجا مصداق امر به معروف و نهي از منكر است

 

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “غلامعباس غلامزاده” در جلسه امر به معروف و نهي از منكر با اشاره به جايگاه اعتقادات و باورهاي ديني در هدايت و رستگاري انسان‌ها، بر لزوم پايبندي به اصول و ارزش‌هاي اسلامي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه فلسفه وجودي نيروي انتظامي حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است، گفت: خون هاي زيادي در همين راستا تقديم نظام شده است و وظيفه همه ما اين است كه پاسدار خون شهداء باشيم.

اين مقام ارشد انتظامي استان نجات انسان از سرگرداني‌ها و كجروي‌ها را در سايه توجه به قرآن و معارف ديني دانست و بر ترويج فرهنگ قرآني در بين خانواده ها تاكيد كرد.

سردار غلامزاده توجه به امر آموزش و ارتقاء توان تخصصي پليس را در پيشبرد اهداف و ماموريت هاي نيروي انتظامي يك ضرورت دانست و گفت: بايد از تمام ظرفيت ها و امكانات موجود در امر آموزش و تخصص‌گرايي بهره‌گيري كنيم.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: براي اصلاح ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي بايد همه آحاد جامعه نسبت به يکديگر احساس مسئوليت کنند چرا که تلاش يک طيف از افراد جامعه و عدم احساس طيف ديگر پاسخگوي يک زندگي اجتماعي، پويا و سالم نخواهد بود.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در خاتمه با اشاره به تقويت امر به معروف و نهي از منکر در بعد سازماني گفت: رعايت دقيق آيين نامه هاي سازماني و انضباطي ، توجه به مقوله سلامت اداري و رفتار سازماني و همچنين رعايت حقوق شهروندي از مصداق هاي بارز امر به معروف و نهي از منکر در سازمان است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *