رضایی: چیریچ برای دور جدید اردو به جوانان هم توجه دارد

رضایی: چیریچ برای دور جدید اردو به جوانان هم توجه دارد

مربی تیم ملی واترپلو گفت: هدف بلند مدت ما آمادگی برای بازی‌های آسیایی هانگژو است و تلاش می‌کنیم با وجود شرایط کرونا اردوهای برون مرزی هم داشته باشیم.

وحید رضایی در گفت و گو با سادس در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی واترپلو با حضور سرمربی صربستانی گفت: روز گذشته اولین جلسه تمرینی ما در حضور چیریچ انجام شد. او با ورزشکاران در مورد اهداف پیش رو صحبت کرد. خوب بحث المپیک که مشخص شده و باید تمرینات را نه خیلی سخت ولی شروع کرد. بایستی به مرور تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها بپردازیم. منتظر هستیم تا هم سرمربی تیم ملی با رییس فدراسیون جلسه‌ای برای برنام‌هایش داشته باشد و هم تقویم واترپلوی آسیا مشخص شود تا ببینیم قهرمانی آسیا کی و کجا است.

مربی تیم‌ملی واترپلو در ادامه گفت: هدف بلند مدت ما آمادگی برای بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد بود اما با وجود شرایط کرونا تمام تلاش را می‌کنیم تا اردوی برون مرزی هم داشته باشیم. البته این‌ها همه بستگی به هدف و شرایط موجود با توجه به شیوع کرونا  دارد.

وی در خصوص زمان انجام مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قرار بود بعد از المپیک ۲۰۲۰ انجام شود اما با تعویق المپیک زمان انجام آن نامشخص است. البته باید در سال ۲۰۲۱ این مسابقات انجام شود. صحبت از انجام‌ مسابقات در اکتبر یا نوامبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) است باید ببینیم تاریخ قطعی چه زمانی خواهد بود.

رضایی در خصوص دعوت همه بازیکنان به اردوی تیم ملی گفت: اردو را با همان لیستی که اردوها را یک سال قبل تمام کردیم، شروع کردیم. رسما اعلام نکردیم اما احتمالا با همان لیست هم ادامه خواهیم داد. ممکن است نفراتی هم به اردو دعوت شوند چون چیریچ به جوانان نیز توجه دارد. همه بازیکنان هم در اردو حاضر بودند. انتخاب جوانان نیز نیاز به یک مسابقه دارد تا بتوانیم آنها را ببینیم و دعوت کنیم.

رضایی در پایان گفت: از این هفته مسابقات لیگ هم آغاز خواهد شد. امیدوارم که بتوانیم زودتر به جمع بندی برسیم و اردوهای مفصل و مفید همانند قبل داشته باشیم. هدف هم زودتر تعیین شود. در حال حاضر همه چیز ۵۰ – ۵۰ است امیدوارم زودتر همه برنامه‌ها مشخص شود. البته این‌ها به ایران و داخل هم ربطی ندارد، دنیا درگیر کرونا است. تنها اختلاف ما با سایر کشورها این است که تمرینات رده‌های سنی را رها کردیم. اکنون مجوز بازگشایی استخرها صادر شده و نیاز است با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات رده‌های سنی و تیم‌های ملی را داشته باشیم تا این ورزش از بین نرود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *