پاکدل: تیم ملی جوانان آماده‌ای داشتیم/ اگر میزبان بودیم به لحاظ مالی به ضررمان بود

پاکدل: تیم ملی جوانان آماده‌ای داشتیم/ اگر میزبان بودیم به لحاظ مالی به ضررمان بود

رئیس فدراسیون هندبال از لغو مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ابراز تاسف کرد.

به گزارش سادس، علیرضا پاکدل در خصوص لغو مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان اظهار کرد: گویا کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای در خصوص لغو مسابقات ارسال کرده و احتمالا کلا مسابقات لغو ‌شده است. اگر مسابقات جهانی هم لغو شده باشد، قهرمانی آسیا هم برگزار نمی‌شود.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: ۱۲ مرحله اردو برگزار کردیم. یکی از آماده‌ترین تیم‌های جوانان چند سال اخیر بودیم. بیش از ۱۳ بازی تدارکاتی برگزار شد. در حال حاضر در یزد هم بازی بین المللی داریم یعنی برای این تیم تورنمت گذاشتیم. زمانی که کنفدراسیون هندبال آسیا سیدبندی‌ها را اعلام کرد ژاپن و چین‌تایپه در این رویداد نبودند، با توجه به این موضوع یک شانس جهانی شدن و کسب مدال داشتیم. ما برای این مسابقات زحمت کشیده بودیم.

پاکدل گفت: ابتدای کار، شیوع کرونا جلوی ما را گرفت ولی خیلی زود تمرینات را شروع کردیم. برای بازیکنانم ناراحت هستم آن‌ها نسل خوبی بودند. هم در اردو به صورت فشرده شرکت کردند و هم در لیگ بازی کردند. به خاطر تیم جوانان هم لیگ را زود تمام کردیم. ناراحت هستم چرا که یک رویداد بزرگ را بازیکنان از دست دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با لغو مسابقات، تورنمنت یزد ادامه می‌یابد،گفت: تورنمنت یزد را تمام می‌کنیم. برگزاری این رقابت‌ها کار بزرگی بود. در این شرایط تنها رشته بودیم که تورنمنت بین المللی برگزار کردیم. هیات و اداره کل یزد و  وزارت امور خارجه تلاش کردند تا این مسابقه برگزار شود. ما هم تورنمنت را تمام می‌کنیم.

پاکدل اظهار کرد: برای نوجوانان هم ۱۴ اردو برگزار کردیم. هنوز در شوک هستیم ولی شرایط جهان و آسیا اقتضا می‌کرد این تصمیم گرفته شود. آن‌هایی که سر لغو میزبانی ایران شیطنت کردند و فدراسیون را زدند، امروز باید به خودشان بیایند. آن‌ها باید به هوش باشند چون اگر هم میزبان بودیم باز این مسابقات لغو می‌شد. اگر امروز میزبان بودیم کلی هزینه کرده بودیم و به لحاظ مالی هم به ضررمان بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *