علی هاشمی: می‌خواهم با یک رکورد خوب از وزنه‌برداری خداحافظی کنم

علی هاشمی: می‌خواهم با یک رکورد خوب از وزنه‌برداری خداحافظی کنم

سادس/خوزستان وزنه بردار ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم فولاد خوزستان گفت: من نمی خواهم تا ۱۰ سال دیگر در وزنه برداری باشم و می خواهم در دو سه سال آینده یک رکورد خوب به ثبت برسانم و با همین رکورد خوب از وزنه برداری خداحافظی کنم.

علی هاشمی در گفت و گو با سادس درباره دومی در لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهارکرد: رقابت خوبی با کیا قدمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم داشتم. وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی که آقای قدمی در دو ضرب زد، نفر اول دنیا هم همین وزنه را در سال ۲۰۱۹ زده بود.

وی درباره آسیب دیدگی اش که مانع از وزنه زدن او در حرکت آخر دوضرب شد نیز گفت: در روزهای پایانی اردو دچار آسیب دیدگی زانو و کشیدگی تاندون و پارگی عضله چهار سر شدم و همین آسیب دیدگی باعث شد که در تمرینات کمی عقب بیافتم و نتوانم وزنه هایی که چهار هفته پیش زده بودم را مجددا تکرار کنم.

این وزنه بردار با بیان این که برای حضور در المپیک تمرین می کنم، افزود: من نمی خواهم تا ۱۰ سال دیگر در وزنه برداری باشم و می خواهم در دو سه سال آینده یک رکورد خوب به ثبت برسانم و با همین رکورد خوب از وزنه برداری خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ منبع درآمد خوبی برای وزنه برداران است؟ گفت: بله و خیلی از ورزشکاران خوب، تنها منبع درآمدی شان همین لیگ است. وزنه برداری یک رشته سخت است و یک وزنه بردار نمی تواند صبح تا شب کار کند و بعد هم برود سالن و تمرین کند زیرا این شیوه کاری انرژی او را می گیرد. دوستان من اولویت شان به عنوان یک منبع درآمد همین لیگ است و واقعا این لیگ به وزنه برداران کمک می کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *