اشرفی: سطح لیگ بالا بود/ به دنبال سهمیه المپیک از مسابقات فرانسه هستیم

اشرفی: سطح لیگ بالا بود/ به دنبال سهمیه المپیک از مسابقات فرانسه هستیم

ملی‌پوش ریکرو ایران گفت: مربیان و کادر فنی تلاش می‌کنند با حداکثر آمادگی در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم.

به گزارش سادس، صادق اشرفی عضو تیم ملی ریکرو مردان در خصوص لیگ برتر تیروکمان و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: سطح لیگ بالا بود و تمام‌ملی‌پوشان در تیم‌ها پخش شده بودند. با وجود کرونا و تعطیلی‌ها شاهد یک لیگ پویا بودیم. در تیم دانشگاه آزاد کنار میلاد وزیری بودم و در مسابقات جهانی هم کنار هم هستیم و این کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی گفت: ۱۴ فرودین برای برگزاری اردو و شرکت در مسابقات ترکیه اعزام خواهیم شد بعد از آن اگر جام‌جهانی چین لغو نشود راهی این مسابقات خواهیم شد و سپس برای کسب سهمیه به فرانسه می رویم.

ملی پوش ریکرو در خصوص احداث خوابگاه گفت: چندین سال درگیر اسکان بودیم که شعبانی بهار بهترین پایه‌ریزی را برای این رشته کردند و خوابگاه احداث شد که یکی از دغدغه های اصلی کمانداران بود.

اشرفی در خصوص آمادگی کمانداران گفت: مدت‌ها مسابقات و اردوها به خاطر کرونا تعطیل بود و تنها ۵-۶ ماه است در اردو هستیم و هنوز به آن سطح آمادگی نهایی نرسیده‌ایم. قطعا مربیان و کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنند تا با حداکثر توان و آمادگی در مسابقات شرکت کنیم.

وی در پایان ‌درباره شانس کسب سهمیه تیمی المپیک در ریکرو  گفت: تعطیلی مسابقات و تمرینات برای اکثر کشورها وجود داشته است. امیدوارم به سطحی از آمادگی برسیم و با کمک خداوند و تلاشمان به سهمیه تیمی برسیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *