اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات ۱۴۰۰ است

بهزاد رحیمی در گفت وگو با سادس اظهار کرد: هنوز فضای کشور برای انتخاباتی شدن زود است و معمولا در آستانه عید فضا پرشورتر خواهد شد. البته کاندیداهای احتمالی هم خودشان باید اعلام حضور کنند زیرا هر کسی که درباره او حدس و گمانی زده می شود بعد تکذیب می کند. آنها باید خودشان اعلام حضور کنند تا جامعه هم قضاوت کند و فضا تحلیل شود.

وی افزود: فعلا کاندیداها به طور مشخص اعلام حضور نکردند اگرچه می شود از تحرکاتشان چیزهایی برداشت کرد اما همین امر باعث شده مردم نتوانند قضاوتی درباره فضای انتخابات داشته باشند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاندیدایی که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور داشته باشد باید موضوع رفاه و اقتصاد را در برنامه های خود ارائه کند چرا که نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد. همچنین در حوزه سیاست خارجی هم باید برنامه بدهند تا مردم تشویق به حضور در انتخابات شوند. طبیعتا هر کسی برنامه اقتصادی با راهکارهای بهتری ارائه کند مردم بیشتر جذب خواهند شد و در نهایت راحت تر می توان این فضا را تحلیل کرد اما آنچه مسلم است اینکه اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

رحیمی اضافه کرد: معمولا ناظرین انتخابات به اجرای صحیح و سالم انتخابات کمک می کنند و همین که اینها پای کار باشند و مردم مطمئن باشند انتخابات سالم برگزار می شود تشویقی برای حضور مردم است. ضمن اینکه اگر برگزار کنندگان انتخابات هم بی حاشیه، صادق و امانت دار باشند مردم راحت تر اعتماد خواهند کرد و با آرامش خاطر پای صندوق رای می آیند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *