پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از رسیدگی به سوالات چند تن از نمایندگان با حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت وگو با سادس، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور حضور یافته و سوالات چند تن از نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تعدادی از نمایندگان به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر قانع شدند اما تعدادی دیگر از نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشده و قرار بر این شد تا در جلساتی با مسئول مربوطه در وزارتخانه سوال خود را دنبال کرده و در نهایت نتیجه به کمیسیون اعلام شود.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: سوالات آقایان میرسلیم در خصوص علت انحلال سازمان توسعه دریا، زاهدی در مورد عدم مدیریت مطلوب ورود اتباع افغان به کشور از مرز و کوتاهی وزارت کشور در این خصوص،اله وردی دهقانی نماینده ورزقان و ایزدخواه نماینده تهران از وزیر کشور در جلسه امروز به بحث گذاشته شد. 

وی در ادامه تاکید کرد: قرار بر این شد جلساتی در وزارت کشور با مسئولان مربوطه در این زمینه برگزار شود و در نهایت نتیجه این جلسات در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. اگر نمایندگان پس از برگزاری جلسات و پیگری موضوع سوالات قانع شوند دیگر سوالات به هیئت رئیسه ارجاع داده نمی شود.

وی افزود: همچنین سوال آقای فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعمال نفوذ معاون وزیر در انتخابات مجمع سازمان هلال احمر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از توضیحات وزیر قرار بر این شد جهت رسیدگی در صحن به هیئت رئیسه ارجاع داده شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *