اظهار نظر رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص اعتراض مردم بندر امام


سادس/خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجادشده در بندر امام در پی آبگرفتگی گفت: چنانچه مسئولان امر، تعمدی یا بر اساس سهل‌انگاری، تعهد خود را انجام ندهند و خسارتی به مردم وارد شود، باید بازخواست شوند.

سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص تجمع مردم بندر امام خمینی در اعتراض نسبت به مسئولان این شهر در پی آبگرفتگی شهر و منازل، اظهار کرد: چنانچه مسئولان امر، تعمدی یا بر اساس سهل‌انگاری، تعهد خود را انجام ندهند و خسارتی به مردم وارد شود، باید بازخواست شوند.

وی با اشاره به پرداخت خسارت به خانوارهایی که در پی آبگرفتگی دچار خسارت شده‌اند، افزود: خواستار هستیم که قوه قضاییه یا دادگستری خوزستان در این خصوص ورود کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی، برخی مصوبات و تعهدات را اجرا نکرده‌اند. زمانی که این مسئولان به تعهد خود عمل نکردند، باید مورد بازخواست قضایی قرار بگیرند.

به گزارش سادس، امروز جمعی از شهروندان بندر امام خمینی از توابع ماهشهر، با تجمع جلوی دادگستری این شهرستان، نسبت به وضعیت آبگرفتگی و خسارات وارد آمده به منازل در پی بارندگی روزهای گذشته اعتراض کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *