مرادی خواستار واکنش دولت به ماجرای زن بندرعباسی شد


نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به ماجرای تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار بندرعباسی خطاب به دولت گفت: چرا دولت صدای این خانواده را نشنید و وزیر کشور از خود عکس العملی نشان نداد؟

به  گزارش سادس، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت وتبریک شهادت دکتر فخری زاده اظهار کرد: چیزی که اخیرا دل همه انسان های باوجدان را به درد آورد تخریب آلونک متعلق به یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط شهرداری بود. خدای متعال صدای ضجه های کودکان بی نوا را شنید و به کل دنیا مخابره کرد. سوال اینجاست که چطور دولت صدای این خانواده را نشنید و چرا وزیر کشور عکس العملی از خود نشان نداد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس در مورد تخریب خانه زن بندرعباسی گفت: عده ای به خود اجازه دادند که دست به کار شوند و زندگی شخصی این خانم را کنکاش کنند تا به ناحق این زن را فرصت طلب جلوه دهند. همه می دانیم که فرصت طلب کسانی هستند که آپارتمانهای بلند می سازند و حق و حقوق شهرداری را پرداخت نمی کنند و سهم خواهی بیشتر می کنند.

وی با بیان این که اگر این اتفاق در کشور دیگری می افتاد بالاترین مقام مسئول استعفا می داد گفت: مسئولان بندرعباس آنقدر شیفته خدمت به مردم هستند که حاضر نیستند با صندلی شهرداری خداحافظی کنند.

مرادی ضمن انتقاد از وضعیت ارز، طلا و قیمت خودرو این پرسش را مطرح کرد که «دولت کدام بخش از مشکلات مردم را اصلاح کرده است؟» و ادعا کرد: این دولت با کارهای خود کار دولت بعدی را با چالش مواجه کرده است. 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس در مورد مشکلات حوزه انتخابیه گفت: استان من بزرگترین و مهمترین پالایشگاهها  و صنایع را دارد و سهم مردم ازاین منابع فقط آلودگی هوا و افزایش نرخ بیکاری است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *