فراکسیون زنان مجلس: انتقام سخت در انتظار عاملان ترور است


فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ترور را نشان دهنده رویکرد نظام سلطه در قبال دستیابی به فن‌آوری در جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: راهی که این شهید بزرگوار آغاز کرده با حضور جوانان پرشور، مومن و انقلابی پر رهرو خواهد بود و انتقام سخت در انتظار عاملان این ترور است.

به گزارش سادس متن پیام فراکسیون زنان مجلس در واکنش به ترور شهید فخری زاده به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ایادی کفر و استکبار و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، برای اثبات نوکری به اربان خود با اقدامی وحشیانه دانشمند برجسته ایران را به شهادت رساندند. این عمل دژخیمانه نشان داد در مقابل دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می‌دهد و در برابر دانش پاسخی به جز ترور نمی‌شناسد، سخن از مذاکره، ذلت است.

در زمانه‌ای که مدعیان حقوق بشر با تحریم‌های ظالمانه و ضد انسانی که حتی مانع رسیدن دارو به بیماران می‌شود و در شرایط شیوع جهانی بیماری، ملت ایران را تحت فشار قرار دادند، تحت مدیریت شهید دکتر محسن فخری زاده، دو پروژه موفق ساخت کیت ایرانی تشخیص کرونا و تولید واکسن کرونا به سرانجام رسید. ترور این شخصیت والا نشان دهنده رویکرد نظام سلطه در قبال دستیابی به فن‌آوری در جمهوری اسلامی ایران است.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه، عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده گرامی آن شهید عزیز، عنوان می‌دارد که راهی که این شهید بزرگوار آغاز کرده است با حضور جوانان پرشور، مومن و انقلابی پر رهرو خواهد بود و انتقام سخت در انتظار عاملان این ترور است.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *