قاضی‌زاده هاشمی: هزاران «فخری‌زاده» داریم/عوامل این حادثه هر چه زودتر شناسایی و محاکمه شوند


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت شناسایی و محاکمه عوامل ترور محسن فخری‌زاده گفت: هزاران «فخری زاده» در کشور داریم که با اراده ای مستحکم تر برای گرفتن انتقام سخت از دشمنان این مرز و بوم به میدان خواهند آمد.

به گزارش سادس، متن پیام سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:  

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ-سوره حج، آیه ۳۹

شهادت جانسوز و جانگداز محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت هسته ای کشور را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند و بارها تجربه هم کسب کرده باشند که با اقدامات تروریستی آنها مسئولان کشور در راه خدمت به کشور و مردم از هیچ تلاش و کوششی عقب نشینی نخواهند کرد و اینگونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه تروریستی نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف تر نمی کند بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم تر خواهد کرد و قدم ها استوارتر می شود؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.»

ترور دانشمندان و بزرگان علمی و تحقیقاتی کشور نه تنها در روند رشد و پیشرفت کشور تاثیری نخواهد داشت بلکه انگیزه ها را برای سرعت بخشی به انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی در زمینه های موشکی و هسته ای تقویت می کند، زیرا ما هزاران «فخری زاده» در کشور داریم که با اراده ای مستحکم تر برای گرفتن انتقام سخت از دشمنان این مرز و بوم به میدان خواهند آمد تا جای خالی شهید بزرگوار فخری زاده احساس نشود؛ بر همین اساس برنامه های صنعت هسته ای و موشکی کشور نه تنها به عقب نمی افتد بلکه سرعت رشد و پیشرفت در این دو صنعت کشور بیشتر خواهد داشت.

البته این ترور ناجوانمردانه نتیجه اقدامات و تلاش های جریان «غرب گرا» در کشور است، جریانی در داخل کشور که همواره چشم امید به غرب دوخته اند و تلاش می کنند راه را برای ارائه اطلاعات گوناگون به خارج از کشور باز کنند تا درخواست های کشورهای غربی تامین شود؛ این اقدامات و تلاش های آنها نه تنها دستاوردی برای کشور نداشته و نتوانسته منافع اقتصادی مردم را تامین کند بلکه باعث می شود که اطلاعات امثال فخری زاده ها در اختیار دشمنان قرار بگیرد و باعث شود چنین دردی بر آلام مردم عزیز ایران اسلامی افزوده شود.

از کلیه دستگاه های امنیتی و قضایی کشور می خواهم عوامل این حادثه را هر چه زودتر شناسایی و محاکمه کنند. از وزارت امور خارجه نیز انتظار می رود پیگیری های حقوقی در سطح بین الملل با سرعت و قاطعیت پیگیری شود و گزارش های این اقدامات نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *