زاهدی: ترور دانشمندان راهبرد دشمن در کنار ⁧‫جنگ نرم‬⁩ و ⁧‫میز مذاکره‬⁩ است


نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تاکید کرد: ترور دانشمندان و نخبگان، راهبرد دشمن در کنار ⁧‫جنگ نرم‬⁩ و ⁧‫میز مذاکره‬⁩ است.

به گزارش سادس، محمد مهدی زاهدی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند با هشتک شهدای هسته ای‬⁩، شهید طهرانی مقدم‬⁩ و شهید سلیمانی‬⁩ نوشت:

«شهادت‬⁩ و ⁧‫ترور فرزندان انقلاب‬⁩ اگرچه نشان از ⁧‫استیصال دشمن‬⁩ است اما تذکری است به داخلی هایی که به دشمن لبخند می زنند و به او اعتماد می کنند. ترور دانشمندان و نخبگان، راهبرد دشمن در کنار ⁧‫جنگ نرم‬⁩ و ⁧‫میز مذاکره‬⁩ است. ⁧»

به گزارش سادس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و  اعلام کرد:« بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *