ناحیه صنعتی چمن سلطان ۶۵ درصد پییشرفت فیزیکی دارد


سادس/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۶۵ درصدی ناحیه صنعتی چمن سلطان-گندمینه خبر داد.

محمد خدابخشی در بازدید از ناحیه صنعتی چمن سلطان-گندمینه که دوم آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: در این ناحیه صنعتی پیشرفت خوبی را شاهد هستیم و بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌هایی که شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌دهد در تلاش هستیم که هرچه زودتر زیرساخت مورد نیاز این ناحیه را برای سرمایه‌گذاری تامین کنیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که ما در سال‌های گذشته داشتیم عدم زمین با زیر ساخت مورد نیاز سرمایه‌گذاران بوده است.

خدابخشی اضافه کرد: زمانی‌که این مجموعه ۵۰ هکتاری آماده شد آن را به یک مجموعه ۲۰۰ هکتاری متصل خواهیم کرد که ناحیه صنعتی را با ۳۰۰ هکتار تعریف کنیم که تا ۲۰ سال آینده نیاز شهرستان الیگودرز برای سرمایه گذاری مرتفع شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر مجوز احداث ناحیه صنعتی چمن سلطان گندمینه اخذ شد که در اردیبهشت ۹۸ عملیات اجرایی احداث آن با حضور وزیر صنعت، استاندار لرستان و جمعی از مدیران ملی، استانی و شهرستان شروع شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: با تکمیل ناحیه صنعتی چمن سلطان_گندمینه در شرق الیگودرز در کنار توسعه شهرک صنعتی شهرستان و ایجاد زیر ساخت‌ها به‌عنوان اساسی‌ترین رکن جذب سرمایه‌گذار آینده صنعتی برای الیگودرز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *