پاسخ سهرابیان به غیبت ملی پوشان کایاک در اردوی تیم ملی قایقرانی/ ابتلای یک ملی پوش به کرونا


پاسخ سهرابیان به غیبت ملی پوشان کایاک در اردوی تیم ملی قایقرانی/ ابتلای یک ملی پوش به کرونا

رییس فدراسیون قایقرانی  می گوید، یکی از ملی پوشان کایاک به علت  ابتلا به کرونا در اردوی تیم ملی حاضر نشد و دو نفر دیگر هم با مربی خود هماهنگ کرده اند. 

علیرضا سهرابیان در گفتگو با سادس درباره ی غیبت برخی از ملی پوشان کایاک  در اردوی تیم ملی آب های آرام بیان کرد: این طور نبوده که تصمیم بگیرند به اردو نیایند بلکه مشکلاتی داشتند مثل مسائل شغلی و آسیب دیدگی و در مورد آن با مربی  تیم ملی صحبت و هماهنگ کردند. مربی تیم ملی هم قبول کرد که در تهران بمانند و خارج از  اردو تمرین کنند و بعد تست بدهند دوباره وارد اردو شوند.  

 او ادامه داد: در کایاک امید احمدی چهارشنبه هفته جاری به اردوی تیم ملی اضافه می شود. پوریا شریفی هم متاسفانه به علت ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان است و زمانی می تواند به اردو بیاید که تست کرونای او منفی باشد. او قبل از اعلام اسامی نفرات دعوت شده به اردو مبتلا به ویروس کرونا شده بود و امیدوارم  زودتر بهبود پیدا کند و به اردوی تیم ملی برگردد. امین بوداغی  و احمدرضا طالبیان هم در تهران تمرین می کنند.در حال حاضر علی آقا میرزایی با ملی پوشان کانو و تیم بانوان در بندر انزلی هستند. اسلام جاهدی ورزشکار معلول ما نیز درخواست کرده بود در بندر انزلی تمرین کند.  دو نفر از ملی پوشان  کانو نیز در بابلسر تمرین می کنند. 

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که برای حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی سخت گیری کرده اند یا بخاطر بحث شیوع کرونا تصمیم بر عهده خود ملی پوشان گذاشته شد، تصریح کرد: ما اعلام کردیم که به علت تعطیلی سراسری ممکن است خیلی از مکان ها بسته شود و تنها ورزشکاران می توانند در مکان هایی که به عنوان قرنطینه مشخص شده تمرین کنند بنابراین  از این مسئله اطلاع داشتند. وقتی هم کسی اعلام می کند آسیب دیده است و نمی تواند وارد اردو شود، مربی هم در این شرایط کرونا کاری نمی تواند انجام دهد.  در کل در این مورد  نظر مربیان برایم شرط است همانطور که برای دعوت ملی پوشان به اردو نظر کمیته فنی شرط است.

سهرابیان در مورد اینکه اطلاعیه مبنی بر تعطیلی اردوی تیم ملی دریافت کرده است یا خیر ، تاکید کرد: ما پیرو مواردی هستیم که ستاد مقابله با کرونا اعلام می کند. تا کنون نامه ای مبنی بر تعطیلی اردوی تیم ملی ارسال نشده است و فقط اعلام کرده اند اردوی تیم های ملی که  پروتکل ها را رعایت کرده اند و قرنطینه هستند می توانند ادامه مسیر بدهند.زمانی که اعلام کنند اردوی تیم های ملی، با قرنطینه یا بدون قرنطینه تعطیل هستند ما هم تابع آن خواهیم بود.
انتهای پیام
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *