محمد بیگی: «بهارستان» از «پاستور» یاری می‌خواهد


یک عضو کمیسیون بهداشت با انتقاد از مدیریت ستاد مبارزه با کرونا، گفت: بخش های بیمارستانی ما امروز کانال گردان کمیل شده است.

به گزارش سادس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: بسیاری از شهرها و روستاها تشنه مجلسی مقتدر و در راس امور و دولتی کارآمد، انقلابی و جوان هستند، البته اجر دولتمردان خدوم جای خویش محفوظ است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری جوانان در بورس و نتایج آن و تاکید بر این که قرار نیست مجادلات ما مردم را ناراحت کند، ادامه داد: مبنای ما در این مجلس این است که در مقابل دشمن یک صدا باشیم.

وی از سوی دیگر با این ادعا که «دولت با طرح جوانی جمعیت، مالیات بر عایدی سرمایه، اصلاح قانون  وزارت فرهنگ و ارشاد مخالف است» یاری بهارستان از پاستور را خواستار شد و گفت:مردم به جای خودتحریمی باید شاهد شکوفایی اقتصاد درونزای برون‌نگر باشند.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در هفت سال گذشته در زمینه اقتصاد، فرهنگ، سیاست  در عین حال عنوان کرد: نماینده های جهادی و بسیجی امروز به نرمی کرسی های وکالت خو نکرده اند و پا به پای مردم مظلوم هستند تا مرهمی بر دردهای آن ها باشند، درحالی که داغدار جان عزیزان از دست رفته در اثر کرونا هستیم سلامم را نثار شهید مدافع سلامتی میکنم که محجورانه رخ در نقاب خاک کشیدند و فرزندانشان یتیم گشتند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با انتقاد از مدیریت ستاد مبارزه با کرونا گفت: بخش های بیمارستانی ما امروز کانال گردان کمیل شده است و روزی تاریخ قضاوت خواهد کرد که چگونه ایثارگران جامعه سلامت بدون توجه به تحقق وعده های پر حجم مسئولان در جهت تامین نیروهای انسانی متخصص و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، پرداخت معوقات و کارانه ها سپر بلای مردم عزیز شدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *