تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای تعیین تکلیف استخدام معلمان


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد و گفت که کمیته مشترکی از دولت و مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی معلمان تشکیل شد.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با سادس در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون سازمان اداری و استخدامی کشور برای بررسی موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. 

وی با اشاره به مباحث جدی مطرح در جلسه کمیسیون اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شده و ظرف یک هفته نتیجه بررسی خود را به کمیسیون آموزش ارائه کند تا وضعیت استخدامی معلمان با یک بار برای همیشه حل شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، بررسی گزارش معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره نقشه راه توسعه تعالی علوم پزشکی را از دیگر موارد کاری امروز این کمیسیون برشمرد و افزود: طبق گزارش ارائه شده  چارچوب مدون آموزشی از آموزش و پرورش تا دانشگاه وجود نداشته و کارآمدی و چشم انداز نیست. نمایندگان نیز از نسبت به موضوع انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور انتقاد داشتند چون بیشتر این دانشجویان انتقالی، صلاحیت علمی ندارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *