شریعتی: راه مقابله با سیاست‌های آمریکایی خدمت به مردم است


یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاست خصمانه آمریکا نسبت به ایران با تغییر دولتمردان آن تغییری نمی‌کند.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با سادس، با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا تاثیری در سیاست‌های ایران ندارد، بیان کرد: همانطوری که امام (ره) فرمودند رابطه ایران و آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است. هیچگاه گرگ خصلت درندگی خود را نسبت به میش عوض نمی‌کند. ذات آمریکا نیز خوی استکبارگری، تجاوز و زورگویی است و با تغییر دولتمردان آن سیاست‌های آنان نیز تغییری نخواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در طول ۴ دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران، دولتمردان آمریکایی نشان دادند که حقوق ملت ما برای آنها اهمیتی ندارد و تنها به دنبال تامین منافع خود هستند، فلذا چه جمهوری خواه و چه دموکرات برای ما فرقی ندارد و سیاست‌های ما متاثر از نتایج انتخابات آمریکا نیست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه علاج مقابله با آمریکا و رویارویی با سیاست‌های خصمانه آن خدمت به مردم است ما باید به ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه کنیم و برای حل مسائل اقتصادی کشور به ظرفیت‌های درونی توجه کنیم.

شریعتی در پایان تاکید کرد: سیاست آمریکا در قبال ایران برخاسته از خوی استکباری است و تجربه نشان داده که با تعویض دولتمردان آمریکایی این سیاست تغییری نمی‌کند و فقط شیوه آن تغییر خواهد کرد. ما با کارآمدی و برنامه ریزی می‌توانیم این سیاست‌ها را شکست دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *