اعتراض آرتتا به داوری بعد از شکست برابر سیتی


اعتراض آرتتا به داوری بعد از شکست برابر سیتی

سرمربی آرسنال بعد از شکست برابر منچستریسیتی به داوری اعتراض داشت.

به گزارش سادس، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی در خانه به دیدار آرسنال رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

مایکل آرتتا ، سرمربی آرسنال بعد از شکست برابر منچستریسیتی به داوری اعتراض داشت. این سرمربی بعد از بازی گفت:‌ واکر در محوطه جریمه روی بازیکن ما خطر کرد. این صحنه  باید توسط VAR بررسی شود. به من گفتند بررسی کردند و من پرسیدم  چگونه  بررسی کردید که بررسی این قسمت دو ثانیه طول کشید؟  واضح است که خطا کاملا رخ داده بود. من از داور خواستم دوباره بررسی کند و فکر نمی کنم او چنین کاری کرده باشد، بنابراین ناامید شده ام.

او در ادامه گفت:‌ احساس می کنم با اعتقاد به اینکه می توانیم بهتر عمل کنیم ، به رشد خود ادامه می دهیم. من افتخار می کنم که امروز به صورت  جمعی بازی کردیم. عملکرد خوب در چنین استادیومی دشوار است. ما به خیلی چیزها نیاز داشتیم تا بتوانیم پیروز شویم ولی شانس با ما یار نبود و باختیم. ما باید بهتر دفاع می کردیم. سیتی بازیکنان زیادی را بدون ایجاد موقعیت های زیاد وارد محوطه جریمه ما کرد. دفاع ما عقب رفته بود و همین باعث شد تا بازیکنان سیتی حضور پررنگی در زمین ما داشته باشند و موقعیت های گل ایجاد می کردند.  ما می خواهیم در هر استادیومی بیاییم و برنده شویم. برای تحقق این امر ، شما باید تا دقیقه آخر سخت تلاش کنیم. درست است که شکست خوردیم ولی من از تیمم راضی هستم و امیدوارم در هفته های بعد این باخت را جبران کنیم .

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *