همه‌چیز را برای شروع لیگ در نظر گرفتیم/ پرسپولیس از همین فرصت کوتاه استفاده کند


همه‌چیز را برای شروع لیگ در نظر گرفتیم/ پرسپولیس از همین فرصت کوتاه استفاده کند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: همه چیز را در نظر گرفتیم تا تاریخ آغاز لیگ برتر را مشخص کردیم و امیدواریم پرسپولیس از همین فرصت کوتاه هم استفاده کند.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با سادس، درباره امکان تغییر زمان شروع لیگ برتر و صحبت‌های یحیی گل محمدی در رابطه با خستگی بازیکنانش اظهار کرد: همه چیز را در نظر گرفتیم تا تاریخ آغاز لیگ برتر را مشخص کردیم و سعی می‌کنیم به نفع همه تیم‌ها کار کنیم. می‌دانیم پرسپولیس خیلی به زمان بیشتری نیازمند است و ما هم تا آنجا که راه داشته است فضا، امکانات و شرایط را دیدیم. امیدواریم پرسپولیس هم از این فرصت کوتاه استفاده کند.

او ادامه داد: امیدوارم مثل همیشه باشگاه‌ها به ما کمک کنند چراکه برنامه و وقت ما هم کم است. سال آینده سال جام جهانی است و باید لیگ را زود تمام کنیم و لیگ فصل آینده را هم زودتر شروع کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص مدت زمان شروع تا پایان لیگ بیستم گفت: این مساله را بعد از قرعه کشی اعلام خواهیم کرد. ان‌شاءالله داریم فضا و برنامه‌ها را برای برگزاری لیگ آماده می‌کنیم. باید کل فیفادی‌ها، تعطیلات رسمی و غیر رسمی و برنامه‌های تیم ملی را ببینیم و بعد در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *