صعود جوکوویچ و سیتسیپاس به یک هشتم نهایی رولان گاروس


صعود جوکوویچ و سیتسیپاس به یک هشتم نهایی رولان گاروس

مرد شماره یک جهان و تنیسور یونانی با پیروزی برابر حریفانشان به یک هشتم نهایی رولان گاروس راه یافتند.

به گزارش سادس، در هفتمین روز تنیس رولان گاروس نواک جوکوویچ و استفانوس سیتسیپاس به یک هشتم نهایی صعود کردند. مرد شماره یک جهان برابر دنیل الای قرار گرفت و به راحتی حریفش را ۳ بر صفر شکست داد. تنیسور صربستانی در ست نخست ۶ بر صفر پیروز شد و ست دوم را ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد. نوله در ست آخر ۶ بر ۲ پیروز شد. 

سیتسیپاس به مصاف الیاز بدنه رفت و در حالی که ۲ بر صفر پیش بود به دلیل انصراف حریفش به دور بعد راه یافت. تنیسور یونانی در ست اول و دوم به ترتیب با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۲ پیروز شد. او در ست سوم ۳ بر یک پیش بود که برنده بازی اعلام شد. 

متئو بریتینی، شانس هفتم قهرمانی با شکست ۳ بر صفر برابر آلتمه‌یر از آخرین گرند اسلم سال حذف شد. تنیسور ایتالیایی در ست اول ۶ بر ۲ مغلوب شد. در ست دوم تلاشش برای تساوی بازی بی نتیجه بود و ۷ بر ۶ شکست خورد. او ست سوم را ۶ بر ۴ واگذر کرد.

تقابل پابلو کارنیو و روبرتو بائوتیستا، دو تنیسور اسپانیایی با پیروزی ۳ بر یک بخت هفدهم قهرمانی به پایان رسید. کارنیو دو ست اول را با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کرد اما در ادامه ۷ بر ۵ شکست خورد. با این حال با پیروزی ۶ بر ۴ در ست چهارم برنده این بازی لقب گرفت. 

کارن خاچانف، دیمیتروف، مارتن فوکسوویچ و آندری روبیلف هم با پیروزی برابر حریفانشان به یک هشتم نهایی صعود کردند. 

در بخش بانوان سوفیا کنین، شانس چهارم قهرمانی ۲ بر صفر ایرینا بارا را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد و در ست دوم ۶ بر صفر حریفش را مغلوب کرد. 

ژانگ، فیونا فررو، زیگموند، پترا ویتووا و پائولا بادوسا هم به دور بعد راه یافتند. 

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *