پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک افتتاح شد


پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک افتتاح شد
عکس تزیینی است

سادس/مرکزی سرانجام پس از ۱۴ سال انتظار، پیست اسکیت ۲۲ بهمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک افتتاح شد.

این مراسم همزمان با آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور و با حضور رییس جمهور از طریق وبینار برگزار شد.
در این مراسم سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت مقوله پهلوانی در ورزش و یادآوری این مطلب در ایام دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی همواره زنده نگه داشته خواهد شد، افزود: پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک پیستی منحصر به فرد در ایران است و کفپوشی که روی این پیست قرار دارد، در پیست های مشابه در استان تهران هم نیست و قطعا با بهره برداری از این پیست، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر اسکیت خواهیم بود.
آقازاده گفت: داشتن سکوی تماشاچیان در این پیست امکان بسیار خوبی است که می توان از این امکان جهت برگزاری  مسابقات ملی و فراملی استفاده کرد.
عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک قابلیت برگزاری اردوها و رویدادهای بین المللی دارد و با توجه به موقعیت استان مرکزی، شاهد ارتقا و توسعه بیشتر اسکیت در کشور خواهیم بود.
حقدادی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و در مساحت ۴۰۰۰ متر مربعی با ظرفیت ۱۵۰۰ جایگاه تماشاگر آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *