کارخانه: سالن حجاب استاندارد شود در آنجا میزبانی می‌کنیم


کارخانه: سالن حجاب استاندارد شود در آنجا میزبانی می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: اگر کف‌پوش سالن هیات والیبال تهران استاندارد سازی شود، حاضریم در آنجا میزبان حریفان باشیم.

به گزارش سادس، مصطفی کارخانه پس از برد شاگردانش مقابل راهیاب ملل مریوان، در مورد بازی توضیح داد: بازی خوبی بود و ما با تمرکز و خطای‌ کم کار کردیم. استفاده از اشتباهات حریف نکته مهمی بود که در این بازی به آن توجه داشتیم. فرصتی هم پیش آمد که بازیکنان اصلی خود را از ست دوم استراحت دهیم تا برای بازی مهم هفته آینده آماده‌تر باشند.

او درباره صدرنشینی سایپا با سه برد متوالی سه بر صفر نیز گفت: از این جهت که صدرنشین هستیم خیلی خوشحالم، برای اینکه‌ مزد زحمات خود را می‌گیریم‌. قرعه‌ ما نیز شاید تا حدودی در هفته‌های ابتدایی راحت است، اما خوب تمرین می‌کنیم و تلاش بسیاری زیادی داریم تا به موفقیت و هدف خود برسیم.

سرمربی سایپا درباره شرایط پیش آمده بخاطر کرونا نیز گفت: بالاخره شرایط ایجاد شده بخاطر کرونا برای همه تیم‌ها یکسان است. ما اولین تیمی هم بودیم که مبتلا شدیم و ۸۰ درصد بازیکنان ما کرونا گرفتند. با این‌ وجود روند خوبی را پیش گرفتیم و تیم ما شایستگی دارد که به بهترین نتیجه در پایان لیگ دست پیدا کند. بازی‌های سختی هم در پیش داریم که تلاشمان را برای کسب نتیجه در آن‌ها بیشتر می‌کنیم.

او در مورد استاندارد نبودن سالن سایپا نیز گفت: در همین شرایط فعلی هم‌ اگر سالن حجاب درست شود ما حاضریم در آنجا بازی کنیم، اما الان باید به چه قیمتی در سالن هیات تهران بازی کنیم؟ ‌دوبار در آنجا تمرین ‌کردیم که به دلیل استاندارد نبودن ‌کف‌پوش دو بازیکن بنده مصدوم شدند. 

کارخانه افزود: ضمنا باید بگویم که در شهرستان‌ها هم کیفیت سالن‌ها مثل سالن سایپا است و حتی بدتر. تیم‌ها هرجا تمرین می‌کنند همانجا هم بازی می‌کنند. چه می‌شود اگر پیکان و سایپا هم همین امتیاز را داشته باشند. کف این سالن معلق است و بهترین کف پوش را دارد. ما هزینه کردیم تا میزبانی بگیریم. ‌فاصله ۶ و ۵ ‌متری دور زمین هم در طول و عرض رعایت شده تا استانداردها رعایت شوند. حتی نور سالن سایپا هم استاندارد است. 

او در پایان‌ گفت: با همه این صحبت‌ها ما تابع فدراسیون ‌و هیات تهران هستیم، اگر سالن حجاب آماده شود ما در همانجا میزبانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *