عملکرد خوب تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا/ ایران در رده چهارم


عملکرد خوب تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا/ ایران در رده چهارم

نماینده های عربستان بهترین عملکرد را در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نام خود به ثبت رساندند این درحالی است که تیم های ایرانی ناامید کننده ظاهر شدند.

به گزارش سادس و به نقل از الریاضیه، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

نتایج نشان می دهد که تیم های عربستانی بهترین عملکرد را در دور رفت به نام خود به ثبت رساندند.

عربستان ۴ نماینده در فصل جاری لیگ قهرمانان آُسیا دارد که در ۱۱ بازی دور رفت ۲۸ امتیاز جمع کردند. چهار تیم عربستانی موفق شدند که از ۳۳ امتیاز ۲۸ امتیاز را کسب کنند تا با میانگین ۲.۵۴ امتیاز در هر بازی بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رسانند.

البته تیم های عربستانی ۱۲ بار به میدان رفتند که با توجه به انصراف الوحده نتیجه دیدار این تیم با الاهلی که با تساوی به پایان رسید در این امتیاز بندی محاسبه نشده است.

ازبکستان بعد از عربستان بهترین عملکرد را داشته است. این کشور تنها یک نماینده دارد و آن هم پاختاکور است که میانگین امتیازی اش در هر بازی ۲ امتیاز است. پاختاکور سه بازی انجام داده است و ۶ امتیاز کسب کرده است.

در رده سوم کشور قطر جای دارد که دو نماینده به نام های الدحیل و السد دارد. این دو  تیم پرستاره در ۶ بازی ۱۱ امتیاز کسب کرده اند یعنی میانگین امتیازی ۱.۸۳ برای هر دیدار.

و اما در رده چهارم ایران قرار دارد که چهار نماینده در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دارد. تیم های ایران در ۱۱ بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده اند یعنی میانگین ۰.۷۲ امتیاز برای هر دیدار.

در رده پنجم نوبت به امارات می رسد که سه نماینده این کشور در ۹ بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرده اند یعنی میانگین ۰.۵۵ برای هر بازی.

و اما در رده آخر هم عراق است که تنها نماینده این کشور در دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است یعنی میانگین ۰.۵ برای هر بازی.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *