با وجود تغییرات مدیریتی، پیکان به دنبال حفظ اسکلت تیم


با وجود تغییرات مدیریتی، پیکان به دنبال حفظ اسکلت تیم

باشگاه پیکان قصد دارد با تمدید قرارداد بازیکنانش، اسکلت اصلی تیم فوتبالش را برای فصل جدید حفظ کند.

به گزارش سادس، با شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، همه باشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کردند تا در این بازار داغ، با گزینه‌های مد نظر خود مذاکره و به توافق برسند. در این بین باشگاه پیکان که فضای سختی را پشت سر گذاشته، حال به دنبال این است تا تیمی ببندد که در لیگ نوزدهم با قدرت ظاهر شوند. 

پیکانی‌ها در اولین گام، برنامه‌های خود را با عبدالله ویسی هماهنگ کردند تا به این ترتیب با این با مربی فصل قبل خود برای فصل جدید هم همکاری کنند. ویسی در اواخر فصل قبل در شرایطی که پیکان در آستانه سقوط بود یه جمع این تیم اضافه شد و توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

در زمینه نقل‌وانتقالات، پیکانی‌ها فعلا با مهدی شریفی،  به عنوان بازیکن جدید قرارداد بسته‌اند و مذاکرات با گزینه‌های دیگر مد نظرشان ادامه دارد. امیر حسین کریمی از این تیم جدا شده و هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست. 

پیکانی‌ها در صدد هستند تا قرارداد برخی بازیکنانشان را که به پایان رسیده است تمدید کنند. در همین حال جلال علی‌محمدی قراردادش یک سال دیگر تمدید شده و مدیران پیکان منتظر هستند تا اسامی بازیکنان تمدیدی دیگر از سوی سرمربی اعلام شود.

مهمترین نکته درباره تیم فوتبال پیکان، ابهام درباره وضعیت سعید واسعی و شهریار مغانلو است. با توجه به بندی که در قرارداد این دو بازیکن وجود دارد، احتمالا این دو از جمع پیکانی‌ها جدا می‌شوند اما هنوز مشخص نیست جذب سرخ‌آبی‌ها خواهند شد یا فوتبالشان را در خارج از کشور دنبال می‌کنند.

شاید بتوان گفت مهمترین تغییر در بدنه باشگاه پیکان، جدایی گرشاسبی و حضور اکبر محمدی باشد. این تغییر مدیریتی با تصمیم هیات مدیره باشگاه پیکان صورت گرفت و با وجود حواشی که داشت، از سوی باشگاه رسما اعلام شد که به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این تغییرات صورت گرفته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *