بی توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی زنان/ اردوی فوتسال لغو شد؟


بی توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی زنان/ اردوی فوتسال لغو شد؟

به نظر می‌رسد که اردوی تیم ملی فوتسال زنان که قرار بود ۲۱ شهریور برگزار شود، با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال لغو شده است.  

به گزارش سادس، تیم ملی فوتسال زنان ایران که دو دوره قهرمان جام ملت‌های آسیا شده این روزها مورد غفلت و بی‌توجهی فدراسیون قرار گرفته است. این تیم شهریور ۱۴۰۰ جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد اما ماه‌هاست که اردویی نداشته و مشخص نیست که  وضعیت مبهم آن تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

در این شرایط مسئولان فدراسیون با بهانه کرونا از برگزاری اردوها سر بازمی‌زنند و حاضر به فراهم آوردن شرایط لازم برای آماده‌سازی بازیکنان نیستند. این درحالی است که از زمان شیوع کرونا تاکنون تیم ملی فوتسال مردان  بیش از سه مرحله اردو برگزار کرده است و همه بازیکنان دعوتی قبل از شروع هر اردو تست کرونا داده‌اند.

قرار بود ۲۱ شهریور ماه پس از چندین ماه وقفه اردوی تیم ملی برگزار شود اما شواهد حاکی از لغو این اردو است؛ همیشه اسامی بازیکنان دعوتی چندین روز قبل از برگزاری اردو از طریق سایت فدراسیون اعلام می‌شد اما اکنون خبری از اعلام لیست بازیکنان و تدارک شرایط لازم برای برگزاری اردو نیست.

پیش از این هم دو مرحله اردو در مرداد ماه لغو شده بود. کادر فنی فوتسال بانوان بارها برنامه خود را اعلام کرده اما عملی نشده است، بنابراین باید بپذیریم که تیم ملی هر روز از کسب جام قهرمانی دورتر می‌شود. موضوع قابل توجه دیگر این است که فدراسیون به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تاکید کرده که با رسانه‌ها مصاحبه نکنند، در نتیجه هر تصمیم خود را بدون ترس از علنی شدن انجام می‌دهد.

فدراسیون فوتبال از سال ۲۰۱۸ که دومین قهرمانی تیم ملی به دست آمد تا کنون نتوانسته اردوهای منسجمی را برگزار کند. از دست دادن شهرزاد مظفر(سرمربی سابق تیم ملی)، انتخاب علی رعدی به عنوان مدیرفنی تیم، محرومیت چندین بازیکن از اردوی ملی به دلیل اعتراض به عدم پرداخت پاداش‌ ۲۲ میلیونی قهرمانی در آسیا و تعلل در برگزاری اردوها سلسله اقدامات مدیریت ضعیف است که به تیم ملی بانوان ضربه وارد کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *