انتقاد از رفتار مغرورانه گواردیولا در لیگ قهرمانان


انتقاد از رفتار مغرورانه گواردیولا در لیگ قهرمانان

لوتار ماتئوس عقیده دارد پپ گواردیولا رفتار مغرورانه ای در لیگ قهرمانان داشت که منجر به حذف تیمش شد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرور، لوتار ماتئوس اسطوره بایرن مونیخ  به شدت به پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی تاخت و او را به خاطر ناکامی های مکرر اخیر در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار داد. گواردیولا در بارسلونا دو بار قهرمان این رقابت ها شد ، اما از آن زمان نتوانسته است با بایرن مونیخ یا سیتی از مرحله نیمه نهایی عبور کند.

وی پس از شکست ۳-۱ سیتی مقابل لیون در مرحله یک چهارم نهایی ماه گذشته پس از ایجاد تغییرات تاکتیکی برای بازی ، مورد انتقاد گسترده قرار گرفت.

لوتار ماتئوس درباره رفتار گواردیولا در این رقابت ها و حذف این تیم مقابل لیون گفت: من فکر می کنم که گواردیولا فکر می کند حتما باید یک تاثیر بزرگی در لیگ قهرمانان و بازیهای بزرگ داشته باشد ولی اینطور نیست. او در بارسلونا که یک تیم کامل در اختیار داشت موفق بود ولی در بایرن و سیتی خیلی دست به تغییر زد ولی نتوانست موفق باشد. او همیشه می خواست نشان دهد که می تواند حتی بهتر عمل کند. دوست دارم به او بگویم: پپ ، شما یک مربی غول پیکر هستید اما لطفا سیستم خود را حفظ کنید!

او در پایان گفت: من رفتار گواردیولا را مغرورانه توصیف می کنم. بله ، گفتن این کلمه سخت است اما این به خاطر کاری است که او انجام داد. در بایرن روبرت لواندوفسکی حتی مجبور شد یک بار هم در جناح چپ بازی کند. این اصلا نتیجه ای نداشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *