آمادگی عملیاتی یگان ویژه شرط موفقیت مأموریت ها



به گزارش سادس سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان هرمزگان با اشاره به آمادگی مستمر یگان های ویژه ناجا برای انجام ماموریت های مختلف در هر شرایطی اظهار کرد: بر اساس تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته و به تناسب ماموریت ها، پلیس ویژه همواره حفظ و تقویت آمادگی عملیاتی را به عنوان یک رویکرد جدی دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی عملیاتی لازمه موفقیت در انجام مأموریت ها است، گفت: آمادگی عملیاتی یگان های ویژه برای مبارزه با تهدیدات دشمنان است. اجرای تاکتیک های نوین عملیاتی مورد تاکید همه فرماندهان است تا بتوانیم در ماموریت ها با اقتداری بیش از پیش ظاهر شویم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت، باید آمادگی خود را بیش از گذشته افزایش دهد اظهارکرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با اعمال تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و پروژه فشار اقتصادی قصد ایجاد بحران های اجتماعی در کشور را داشته است اما ملت شریف و فهیم ایران اسلامی این توطئه های دشمنان را با صبر و بردباری خود به یأس و ناامیدی تبدیل کرده اند.

کرمی تصریح کرد: مقوله ارتقای آموزش و توان عملیاتی کارکنان در سطح نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه با توجه به وظیفه حساس تامین امنیت جامعه در اولویت همه کارهاست. آموزش های نوین می تواند کمک شایانی به انجام مطلوب ماموریت های پلیس بکند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه سخنان خود آمادگی عملیاتی یگان های ویژه را نتیجه آموزش مداوم کارکنان دانست و اظهارکرد: یگان ویژه یک واحد عملیاتی است. تجهیزات و امکاناتی که در اختیار این نیروی واکنش سریع قرار دارد به جهت بالابردن و افزایش توان نیرو در مواقع لزوم است تا بتواند با کمترین خسارت عکس العمل قابل قبولی از خود ارائه کند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرمی در پایان افزایش آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروها در هر زمان و مکان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان در اولویت یگان های ویژه قرار دارد. برای انجام هر چه بهتر این مهم بایستی فرماندهان از تمام ظرفیت های خود در این زمینه استفاده کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *