رسول‌پناه: بیرانوند شکایت کند، پولش را بگیرد/ ترابی تا ۲ روز دیگر جواب قطعی می‌دهد


رسول‌پناه: بیرانوند شکایت کند، پولش را بگیرد/ ترابی تا ۲ روز دیگر جواب قطعی می‌دهد

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید علیرضا بیرانوند می‌تواند برای متممی که با انصاری‌فرد امضا کرده و ثبت رسمی نشده، از پرسپولیس شکایت کند و پولش را بگیرد.

به گزارش سادس، مهدی رسول‌پناه مدیرعامل پرسپولیس درباره گلایه بازیکنانش از مدیریت این باشگاه در مسائل مالی اظهار کرد: از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که صبوری کردند و باشگاه را درک کردند. بعضی بازیکنان حتی افزایش قرارداد را قبول نکردند. ۵ بازیکن ما بند جدایی دارند که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی، اگر یک قسمت یا درصدی خاص از قراردادشان را بدهند، می‌توانند جدا شوند. گاهی اوقات بازیکنان بابت تاخیر در پرداختی‌ها شکایت داشتند که آن هم به خاطر تاخیر در پرداخت پول توسط کارگزار ما بود.
او در خصوص فسخ قرارداد ترابی عنوان کرد: در قرارداد ترابی آمده بود اگر باشگاه تا قبل از بازی آخر، بیش از ۹۰ درصد قراردادش را ندهد، او می‌تواند فسخ کند. ما ۸۰ درصد قرارداد او را پرداخت کرده بودیم و حتی پاداش‌ها و معوقات را هم داده بودیم. او مشکلاتی خانوادگی داشت و قرار شد تا ۲ روز دیگر به ما خبر دهد که اگر حل شد در پرسپولیس بماند. ترابی امروز قراردادش را ثبت فسخ کرده اما جداییش هنوز قطعی نیست.
مدیرعامل پرسپولیس درباره پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: قرارداد بشار تمام شده و از فصل قبل او ۹۲ درصدش را پرداخت کرده‌است. او بازیکن باغیرتی است و به توافق اولیه نیز رسیده‌ایم. قرارداد علیپور تمام شده اما هنوز با او مذاکره نکرده‌ایم. امیدوارم تا پایان هفته به توافقی منطقی با او برسیم. در حال مذاکره با ۵ نفر لیست گل‌محمدی هستیم و فردا قرار است با ۳ بازیکن مذاکره کنیم. برای ما عشق بازی در پرسپولیس مهم است و امیدوارم هواداران حمایت کنند تا فشاری به باشگاه نیاید.

رسول پناه درباره بدهی‌های پرسپولیس توضیح داد: باید تا موعد گفته شده یعنی ۲۲ شهریور ۶۰۰ هزار یورو برانکو را پرداخت کنیم تا خطری تهدیدمان نکند. مشکل ما تهیه منابع ارزی و انتقال پول است. ما نمی‌توانیم پول برانکو را به یورو به حساب او بریزیم زیرا امکان بلوکه شدن وجود داشت پس از او حساب ریال عمانش را خواستیم که سرمربی کروات مدعی شد ما باید ۶۰۰ هزار یورو را تبدیل کنیم و پول کارمزد این تبدیل را هم پرداخت کنیم.

او که این صحبت‌ها را در برنامه “فوتبال برتر” انجام می‌داد، در آخر برنامه در مناظره‌ای با علیرضا بیرانوند در خصوص کسر ۲۵ درصد از قرارداد تیمش و همچنین پرداخت نکردن متممی که با انصاری‌فرد به امضا رسیده بود، گفت: او متممی را با انصاری‌فرد امضا کرده بود که ثبت رسمی نشده بود. من هم به او گفتم بابت این ۱.۵ میلیارد شکایت کن و اگر حرفت قبول شد، ما این پول را بدهیم. من باید پاسخگوی سازمان بازرسی باشم و نمی‌توانم پول به قراردادی بدهم که ثبت رسمی نیست. حتی هیات‌مدیره در جریان این متمم نبوده و من نمی‌توانم آن را به همین شکل پرداخت کنم. همچنین در خصوص کسر ۲۵ درصدی قرارداد هم باید بگویم که ما قرار است این را در هیات مدیره مطرح کنیم. ما ۱۰ بار به بیرانوند اصرار کردیم که بماند اما او قبول نکرد و حتی ۲ بار پیشنهادهای غیراخلاقی به ما داد. ایشان حتی به باشگاه انتورپ گفته بود پول بیشتر دهید تا من به آن‌جا بیایم‌. بیرانوند خودسرانه کارهای خود را انجام می‌داد و ما به او تذکر می‌دادیم باشگاه وسیله انتقال است و باید طبق قوانین این کار صورت بگیرد. ما نمی‌خواستیم بهانه دست باشگاه آنتورپ دهیم و به همین دلیل قبل ۱۱ تیر که شروع قرارداد بیرانوند با این باشگاه بلژیکی بود، او را راهی این کشور کردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *