بازدید اعضای کمیسیون عمران از پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت ترافیک


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت ترافیک ناجا خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت و گو با سادس، ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران بیان کرد: امروز بعد از ظهر اعضای کمیسیون عمران بازدیدی از پلیس راهور ناجا داشتند اعضای کمیسیون در محل پلیس راهور ناجا حضور یافته و گزارش مبسوطی در خصوص حوزه راهور ناجا در رابطه با ماموریت‌های این بخش چه در حوزه درون شهری و چه در حوزه برون شهری به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این بازدید مسائل مربوط به جرایم و مسائل مرتبط با کمبود پرسنل و ماشین آلات مورد بررسی قرار گرفت. پلیس راهور ناجا در تلاش است تا بسترسازی لازم را فراهم کرده و مردم بتواند بسیاری از کارهای خود نظیر بحث اخذ پلاک یا واگذاری پلاک را از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری انجام دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکرد پلیس راهور ناجا تسهیل خدمات رسانی به مردم است. همچنین در این بازدید در خصوص مسائل ایمنی در محورهای مواصلاتی بحث‌های صورت گرفت. براساس گزارشات ۵۳۰۰ نقطه آسیب پذیر در کل کشور شناسایی شده است و پلیس راهور ناجا با همکاری سازمان‌های مرتبط در تلاش هست تا این تهدیدها را برطرف کند. همچنین در این دیدار به مطالبات مربوط به مجلس اشاره شد و قرار بر این شد تا کمیسیون عمران در طرح‌های آتی این بخش را همراهی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در ادامه نیز اعضای کمیسیون بازدیدی از مرکز مدیریت ترافیک ناجا داشتند و با سامانه‌های مختلفی که برای مدیریت ترافیک درون شهری و برون شهری از قبیل سامانه پلاک خوان و ثبت تخلف بازدید داشتند. براساس گزارشات در محورهای کشور سامانه‌های متعددی نصب شده است و مدیریت و کنترل مناسبی در این حوزه اعمال می‌شود. معرفی کلیه امکانات هوشمند سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک از دیگر گزارشاتی بود که در این بازدید ارائه شد.  در پایان نیز جمع بندی در رابطه با نحوه همکاری کمیسیون با این بخش‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *