کونته: سخت می توان پس از چنین بازی عصبانی شد


کونته: سخت می توان پس از چنین بازی عصبانی شد

سرمربی اینتر که از بازیکنانش در دیدار برابر لورکوزن رضایت داشت اعلام کرد سخت می توان پس از چنین بازی عصبانی شد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، اینتر دوشنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲ بر یک لورکوزن را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. آنتونیو کونته پس از بازی گفت: رضایت کاملی از همه دارم چون بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. برای این دیدار خود را به طور مناسبی آماده کردیم و اجازه بازی به لورکوزن ندادیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. می توانستیم آرام تر هم باشیم. البته تقریبا به هیچ وجه آزار ندیدیم. من تنها می توانم به پسرانم تبریک بگویم چون می خواهند نشان دهند در حال ساختن فصل مهمی هستند. اکنون می توانیم در یک نیمه نهایی اروپایی بازی کنیم و باید از این اتفاق خوشحال باشیم.

سرمربی اینتر درباره روملو لوکاکو اظهار کرد: او فصل خیلی خوبی داشت و از تیم حمایت کرد. داشتن مهاجم هایی همچون لوکاکو، لائوتارو مارتینس و الکسیس سانچس اهمیت زیادی دارد اما باید همه از تیم تشکر کنند چون در گروهی حضور دارند که اجازه می دهد توانایی های فردی تا بالاترین حد خود را نشان دهند.

سرمربی ایتالیایی در پایان اظهار کرد: سخت است پس از چنین بازی عصبانی شد. تنها به پسران به خاطر عملکردشان می توانم تبریک بگویم. سپس عملکردمان را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم در چه بخش هایی می توانیم بهتر شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *