برتری یک گله ذوب‌آهن برابر پرسپولیس در نیمه نخست


برتری یک گله ذوب‌آهن برابر پرسپولیس در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد.

به گزارش سادس، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

تک گل این نیمه را وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند.

نیمه اول با برخوردهای فیزیکی آغاز شد و هدف دو تیم به دست‌گیری میانه میدان بود. البته پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها سعی کرد با پی‌ریزی حملات مختلف به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شود.

۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار موقعیت خاصی نداشت و بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود.

بازی درگیرانه دو تیم باعث شد رسن در دقیقه ۱۷ به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شود.

دو تیم اشتباهات متعددی در میانه‌های زمین داشتند و همین باعث شد موقعیت خاصی روی دروازه‌ها به وجود نیاید.

نخستین حمله جدی بازی در دقیقه ۲۵ رخ داد که کرنر ارسالی ذوبی‌ها از سمت چپ با ضربه سر چکشی وحید محمدزاده و از دست رفتن تعادل رادوشویچ به گل اول این تیم تبدیل شد.

پس از این گل پرسپولیس هجومی‌تر شد و نخستین حمله این تیم در دقیقه ۳۰ با حرکت عبدی صورت پذیرفت که که سانتر این بازیکن با ضربه سر علیپور همراه شد که بهزادی توپ را جمع کرد.

در واپسین ثانیه های نیمه نخست، در یک قدمی دروازه ذوب آهن توپ به علی علیپور رسید اما شوت محکم او را مدافع تیم مهمان دور کرد.

در دقایق پایانی این نیمه، امید عالیشاه به جای بشار رسن به بازی آمد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن(۴۳- امید عالیشاه)، علی علیپور و مهدی عبدی.

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور.‌

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *