صرفه جويي و نگهداري صحيح اموال، راهکار مناسب در اقتصاد مقاومتي

رئيس سازمان عقيدتي سياسي و نماينده ولي فقيه در ناجا بااشاره به فرمايشات رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي گفت:صرفه جويي و نگهداري صحيح اموال، راهکار مناسب در اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام و المسلمين “ابوتراب بهرامي”در جمع کارکنان انتظامي،درياباني و پليس فرودگاه کيش؛ اطاعت از خدا ، عدالت، ايمان، تقوا و صداقت را از عوامل افزايش برکت نام برد .

وي در بخش ديگري از سخنان خود به بيانات امام خامنه اي (مد ظله العالي) در ابتداي سال نو در جوار حرم رضوي در نامگذاري امسال با عنوان ” اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: ايشان، 23 سال است که براي هر سال نامگذاري مي کنند.

نماينده ولي فقيه در ناجا، موضوع تهديد اقتصادي را از مهمترين دليل مقام معظم رهبري در خصوص تعيين شعار سال عنوان كرد و گفت: در حوزه اقتصادي، بايد كاري كنيم كه اقتصاد ما مقاوم باشد و تحريم و تهديد تاثير چنداني بر روي آن نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي خاطر نشان کرد : نيروهاي مسلح در اقتصاد مقاومتي بايد وارد عمل شده و در صرفه جويي و نگهداري صحيح اموال کوشا باشند و از اسراف پرهيز كنند زيرا دشمن مي خواهد ما را در مقابل مشکلات به زانو در آورد؛ راه همان است بايد فرمايشات امام خامنه اي (مد ظله العالي) که فرمودند”درس مقاومت و فداکاري در راه حق را از حضرت زينب کبري (س) بياموزيم” را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *