نظافت: دوست دارم از بسکتبال خداحافظی کنم


نظافت: دوست دارم از بسکتبال خداحافظی کنم

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: دوست دارم از لیگ خداحافظی کنم اما دوستان به من لطف دارند و می‌خواهند با آن‌ها همکاری کنم.

بابک نظافت در گفت‌وگو با سادس، درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: حقیقت این است که در این‌چند وقت اخیر دنبال این بودم که یکسری کارهای عقب افتاده و پیش رو را انجام دهم فعلا مشخص نیست که با کدام تیم به توافق خواهم رسید، فعلا هیچ‌ در مورد قراردادم برای فصل جدید مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای خداحافظی دارد؟ توضیح داد: دوست دارم خداحافطی کنم، اما اگر دوستان دوباره بگویند برای آن‌ها بازی کنم، در خدمتشان هستم. دوستان به بنده لطف دارند.

نظافت که پس از جدایی از تیم شهرداری گرگان، در انتقالی دور از انتظار فصل گذشته به تیم پالایش نفت آبادان پیوسته بود، در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با تیم نفت تسویه شده است؟ اظهار کرد: خیر تسویه نکردند، حقیقت این است که ۱۰ درصد پول دادند و ۳۰ درصد مابقی را بخاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات، تسویه نکردند.

بازیکن سابق تیم ملی و با سابقه لیگ برتر بسکتبال ایران، در مورد تاریخ اعلام شده برای شروع مسابقات (۱۳۹۹/۷/۲۴) گفت: فکر می‌کنم لیگ هر چه زودتر شروع شود به سود تیم ملی و این تاریخ هم زمان مناسبی است. امیدوارم لیگ منظم‌تری را نسبت به گذشته شاهد باشیم.

به گزارش سادس، گارد سابق تیم ملی بسکتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌هایی چون مهرام تهران، لوله آ اس شیراز، شهرداری گرگان و نفت آبادان را دارد، با داشتن ۴۴ سال سن از با سابقه‌ترین بسکتبالیست شاغل در لیگ است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *