بوشهری: نفت مشکلی برای حضور در لیگ بسکتبال ندارد


بوشهری: نفت مشکلی برای حضور در لیگ بسکتبال ندارد

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: خوشبختانه باشگاه نفت مشکلی برای حضور در لیگ ندارد و تنها پتروشیمی است که مشکل مجوز دارد.

سام بوشهری در گفت‌وگو با سادس، در مورد مشکل تیم‌های نفتی برای حضور در لیگ بسکتبال، توضیح داد: در حقیقت تا آنجا که من اطلاع دارم باشگاه نفت آبادان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده است و تنها تیم‌پتروشیمی متاسفانه مشکل مجوز دارد که در حال حاضر هم پیگیر گرفتن مجوز هستند.

او ادامه داد: تیم نفت تنها محدودیت‌هایی در مورد مسائل مالی برای بستن قراردادها دارد، در غیر این صورت ما مشکلی برای حضور در لیگ نخواهیم داشت.‌

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان، درباره نظر تیم نفت در مورد زمان برگزاری مسابقات نیز گفت: ما تابع نظر و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، چرا که همین الان در استان خوزستان وضعیت قرمز است و همه سالن‌های ورزشی تعطیل هستند. فدراسیون هم متوجه است که شرایط برای برگزاری لیگ خوب نیست و ما به نظرات مسئولان احترام می‌گذاریم.

او در مورد تسویه قراردادهای فصل گذشته نیز گفت: باشگاه نفت تا قبل از تعطیلی فصل گذشته مسابقات ۶۰ درصد قراردادها را پرداخت کرده بود، با شروع سال جدید هم باقی مانده قراردادها را به صورت کامل پرداخت کرد.

بوشهری در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری متمرکز لیگ موافق است؟ اظهار کرد: به هر حال این هم یک نظر است که باید چکش کاری شده و در موردش صحبت‌ کرد تا مثل سال گذشته مسابقات در میانه راه لغو نشود. فدراسیون طی روزهای آینده جلسه‌ای خواهد گذاشت تا در مورد این مسائل تصمیم گیری شود.

او در پایان افزود: قرار بود این جلسه با حضور مسئولان باشگاه‌ها در برج چهار برگزار شود اما به نظرم به خاطر قرمز شدن وضعیت در تهران به این ماه موکول شد. باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد و باشگاه نفت مطیع نظر جمعی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *