کشف ۲۱۸ کیلو مواد مخدر با هوشیاری مأموران یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی


فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ماموران یگان حفاظت استان‌های بوشهر و هرمزگان موفق شدند با هوشیاری و اقدام به موقع ۱۸ کیلوگرم حشیش در بندر "دیر" و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بندر "شهید رجایی" کشف و ۲ نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

به گزارش سادس، سرهنگ جعفر اطمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت بندر دیر استان بوشهر حین کنترل خودروهای ورودی به بندر که حامل بار صادراتی به خارج از کشور بودند، به یک دستگاه کامیون یخچال دار حامل تره بار به مقصد کشور قطر مشکوک می شوند.

وی افزود: پس از هدایت کامیون به پارکینگ بندر در بازرسی به عمل آمده مقدار تقریبی ۱۸ کیلوگرم حشیش مجهز به دو دستگاه GPS که به طرز ماهرانه‌ای در زیر یخچال و روی شاسی خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیاتی دیگر مأموران یگان حفاظت بندر شهید رجایی استان هرمزگان همزمان با برقراری نظم و امنیت به یک دستگاه خودروی سمند که قصد ورود به بندر را داشت مشکوک و دستور توقف صادر می کنند.  

سرهنگ اطمانی تصریح کرد: راننده بدون توجه به اخطار ماموران با سرعت از محل متواری و وارد بندر می شود که پس از عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی مقدار تقریبی ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک جفت پلاک شخصی (ملی) به شماره معلوم کشف می شود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران در دو عملیات جداگانه، جمعا مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط و ۲ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ اطمانی در پایان تاکید کرد: کارکنان این یگان حفاظتی با عزمی راسخ و پشتکاری مثال زدنی در حال انجام وظیفه هستند و با هوشیاری کامل اجازه هیچ گونه قاچاق مواد مخدر به افراد سودجو و معاند را نخواهند داد.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *