اجراي تعهدات بنياد تعاون به کارکنان با جديت تمام در حال پيگيري است

مدير عامل بنياد تعاون ناجا در سفر به استان البرز ، وظيفه اصلي بنياد تعاون را ارائه خدمات و تسهيلات به كاركنان نيروي انتظامي برشمرد و گفت: اجراي تعهدات بنياد تعاون به کارکنان با جديت تمام در حال پيگيري است.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس ، سردار “محمدعلي نوري نژاد” مدير عامل بنياد تعاون ناجا ارائه خدمات به كاركنان با تامين منابع پايدار و قابل وصول را يكي از اولويت هاي فرمانده نيرو و هيئت رئيسه ناجا عنوان و خاطرنشان كرد: اجراي تعهدات بنياد به كاركنان و آسودگي خاطر آنان هدف اصلي ما در سال جاري است.

سردار نوري نژاد سال 95 را شروعي دوباره براي اجرايي كردن برنامه هاي بنياد دانست و تاكيد كرد: در همين راستا براي تامين تسهيلات مسكن كاركنان در سال جاري اعتبار مناسبي پيش بيني شده است.

وي در ادامه با بررسي مسائل و موارد مرتبط با مجتمع هاي در حال احداث از جمله مجتمع 5000 واحدي شهر جديد هشتگرد که مدتي است کار اتمام پروژه به تعويق افتاده است دستورات و راهكارهاي لازم را ارائه داد و گفت : رايزني هاي زيادي براي تامين اعتبار اين پروژه عظيم صورت گرفته و با تامين اعتبار ، منازل آن در آينده نزديک در اختيار کارکنان انتظامي استان البرز قرار خواهد گرفت.

مديرعامل بنياد تعاون ناجا با اشاره به اولويت هاي ناجا در سال جديد به موضوع مسكن و پرداخت تسهيلات مسكن در قالب كد 62 افزود: درصورت تامين اعتبار، 75 درصد تسهيلات مسكن و 50 درصد وام ازدواج كاركنان انتظامي استان در سال جديد پرداخت خواهد شد.

سردار نوري نژاد هدف از سفر به استان ها را شناسايي كامل تعهدات بنياد به كاركنان و جلب همكاري مسئولان استاني عنوان و تاكيد كرد: با بررسي دقيق نقاط قوت و ضعف و با برنامه ريزي و تلاش مضاعف به تعهدمان عمل خواهيم كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *